Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen små rynker rundt munnen,d vs ved overleppen, og når jeg bruker pudder legger pudderet seg i rynkene på en måte. Er det noe jeg kan bruke slik at dette retter seg ut. Synes ikke det er noe fint med striper av pudder som ligger på begge sider av munnen.. :x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg leste det du skrev kom jeg på at det var et tips om dette i siste nummeret av Det Nye. Sjefsredaktøren hadde funnet en krem som hun smurte der hun har rynker. Den "la seg" på en måte i selve rynken, uten at kremen på noen måte var synlig etterpå. Når hun tok foundation eller pudder utenpå ble resultatet veldig bra.

Vet ikke om dette var til hjelp for deg, men kanskje noen andre her også har lest dette og husker hva kremen heter...?

Skrevet

tusen takk for tipset. Sjekket sidene til Det Nye, kremen er fra Kanebo. Må sjekke ut denne...

Skrevet

Bare hyggelig :) Så bra at du fant det ut!

Hvis du kjøper den så må du fortelle hvordan det går da...

Gjest Ethereal
Skrevet

Kremen fra Kanebo heter Wrinkless. Noe av den samme effekten har serum som Idealist fra EL men også det billigere Vitamin C Booster fra Body Shop. Disse serumene inneholder silikon som glatter huden midlertidig.

M

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...