Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #1 Del Skrevet 25. mars 2003 hei. er det noen som vet om det finnes desentralisert førskolelærerutdannelse i oppland, og hvordan dette fungerer , hvor man kan henvende seg osv. takknemlig for all informasjon. elisabeth :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atmi Skrevet 28. mars 2003 #2 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg vet ikke om det finnes i oppland - men du skal kunne få opplysninger ved å kontakte nærmeste høyskole. Selv om du nok kansje må mase litt. Det kan virke som om de ikke er så flinke på dette dem som jobber der alltid. Det eneste er at jeg er redd du blir litt for sein ettersom jeg vet at inntaket ihvertfall her jeg bor er over. Men lykke til uansett - kanskje der er noen skoler som har annet inntak og starter neste år, så du slipper å vente i to år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 28. mars 2003 #3 Del Skrevet 28. mars 2003 Sjekk på Høgskolen i Lillehammer :D http://www.hil.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå