Gå til innhold

Inngangsmarsj med trompet


Olse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Bruremarsj fra Øre" - av Henning Sommerro brukte vi inn, og så brukte vi "Purpose" av Nordraak som utgang, men den kan utmerket godt brukes som inngangsmarsj også. Begge er nydelige med orgel og trompet, det hadde vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christinamor

oioioi, jeg er IKKE i tvil: trumpet Tune av Purcell (tror jeg) , den er alldeles skjønn, og jeg vurderte den sterkt.....det finnes sikkert en side du kan høre den på eller noe.....

Selv hørte jeg gjennom diverse CD'r med bryllupsmusikk, noe som var til STOR hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest christinamor

SORRY, tok helt feil, jeg mener TRUMPET VOLUNTARY

av J. Clarke.....Den er utrolig vakker, og den til Purcell er også fin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se/hør her: http://www.kollandsrud.tk/

Selv skal vi ha Brudemarsj fra Øre som innmarsj, og er litt usikre på utmarsjen. Kanskje Jan M. Førde sin bruremarsj? (Trompetisten vår driver litt 'research for oss... :D)

Fins mye fint for orgel og trompet!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pip.

Når skal du gifte deg - og skal Kollandsrud spille ?

Jeg kunne også tenke meg Førde sin marsj enten som inn- eller utmarsj.

Vet du om han (Kollandsrud)spiller denne også `?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pip!

Hvor mye koster han trompetmannen tro? Fant det ikke på sidene hans? Hadde vært interessant og vite... Takk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei Amelie og millamin!!

Neida, det er ikke han Kollandsrud som skal spille for oss - det er en venn av oss som er kjempedyktig på trompet... Og det var da jeg og han lette på nettet etter marsjer som kunne være aktuelle, at vi dumpet over denne nettsiden... Var jo genialt da, med alle de eksemplene!

Vår trompetist har kontaktet kantoren i kirken vi skal vies, og skal snart få tilsendt noter til en del marsjer i posten...

Ang. prisen - Jeg fikk for en tid siden en mail fra han derre Kollandsrud, der han tilbød seg og spille (tror kanskje han hadde vært inne og sett at vi skulle ha trompet i kirken...), kan det stemme at han tok 2500? Hvis det var i Oslo-området? Men la meg ikke si det - send ham en mail og spør!! Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...