Gå til innhold

Kvalme under trening

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er nettopp begynt å trene på SATS og alt er topp, helt til ryggen skal trenes. En sitter da p å en stol og bøyer seg helt fram i krøket tilstand for så å bøye hele ryggen tilbake, med svai... etter denne øvelsen blir jeg direkte kvalm og blir skjelven i kroppen. Hva gjør jeg galt. Ser aldri noen ansatt der som kan hjelpe meg, for noe gjør jeg galt, tror jeg hopper over denne øvelsen neste gang... for jeg er uvel ganske lenge etterpå. Jeg har ikke mer enn 10 kg på denne øvelsen. Noen som kan noe om dette?? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva som skjer der, men jeg kjenner til øvelsen, og har vært Instruktør der i mange år... (RART ingen kan hjelpe deg da; ikke bra!...)

Ikke bøy deg så langt framover (dette kan du stille inn, still den på hakket som er minst vinkel/lengst tilbake) Ikke bøy deg HELT tilbake helle,r bare til ryggen er rett i vinkel med hofta. Hvor mange repetisjoner har du tatt? Prøv med fem færre...

Husk at du må bevegde seg sakte fram og tilbake i en jevn bevegelse. Tell gjerne til 3 hver vei...

Gjest Anonymous
Skrevet

Det skal jeg prøve Lasse, takk for hjelpen. Ordner seg nok nå ;)

Skrevet

Vær også oppmerksom på at du ikke spiser rett før trening. Men ikke at det er mange timer siden du har spist heller, anstrengelse på tom mage er heller ikke bra.

Husk også å fylle på med masse vann hele dagen, slik at du ikke mangler væske når du begynner å trene.

Jeg synes også du skal sparke litt i veggen på resepsjonsdisken, og forvente at det kommer noen og hjelper deg. Husk du har kjøpt en vare, og instruksjon og veiledning er en del av denne varen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...