Sheba Skrevet 25. mars 2003 #1 Skrevet 25. mars 2003 Hei! Jeg har denne uken for første gang startet å teste ut eggløsningen med Clearplan. Syklusene mine varierer vanligvis litt fra 29 - 33 dager. I går var det dag 15, og jeg testet på morningen med negativt resultat. Ut på dagen så kunne jeg ha sverget på at det berømmelige el-slimet var veldig tilstede, og jeg forventet vel da på en måte at jeg kom til å få positivt utslag på testen i dag tidlig. Men den gang ei, den var fortsatt negativ. Så mitt spørsmål blir da som følger - når man merker el-slim, kommer det da vanligvis samtidig som el faktisk skjer, eller kan det være en eller flere dager før el? (jeg hadde både i går og i dag en veldig svak blå resultatstrek, men iflg. bruksanvisningen betyr dette at el ikke er nært forestående). Jeg forstår mindre og mindre av både min egen kropp og ihvertfall av el-slim, trenger litt gode råd her - og håper noen som har prøvd clearplan har noe å bidra med! Dersom jeg faktisk ikke har el når jeg mener å merke el-slim så kan jo det forklare hvorfor vi ikke har "bolle i ovnen" enda, for da er sannsynligheten stor for at vi ikke har truffet riktig ved tidligere forsøk. Men det jeg også er redd for da - siden jeg hadde en svak resultatstrek er at jeg har "svak" eggløsning, at det kanskje er et egg der men at det er av så dårlig kvalitet at det ikke kan brukes til noe...uff. Nå begynner jeg å bli litt småparanoid her, det er vel heller ikke bra... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå