Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Greit med litt tips :)

Har foreløpig tenkt på

Chanel ombres, beiges øyeskygge

Dior øyekrem

Kanskje Chanel Inimitable mascara (men den kan jeg ta på SN også, koster jo under 200, har litt igjen av en annen mascara)

og kanskje HR Magic Consealer (lest så mye bra om den her inne...er den forøvrig bedre enn Dior sin? For den har jeg)

Parfyme trenger jeg ikke.

Edit: Var inne på tax-free.no nå og så at de ikke har Chanel som merke. Heller ikek den concealeren til HR...stemmer dette? Eller er det bare websiden som er dårlig?

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor reiser du fra? På Gardermoen har de Chanel på utreise, ikke på ankomst (med mindre de har endret siden januar, da). HR har jeg ikke oversikt over, tåler ikke produktene derfra.

Forøvrig har jeg nylig kjøpt Inimitable, og den er virkelig knallgod! Har brukt Chanel-mascara en stund, men denne er bedre enn den jeg brukte før. Anbefales! Øyeskyggekvartettene er også knallfine, og de sitter godt.

Skrevet
Hvor reiser du fra? På Gardermoen har de Chanel på utreise, ikke på ankomst (med mindre de har endret siden januar, da). HR har jeg ikke oversikt over, tåler ikke produktene derfra.

Forøvrig har jeg nylig kjøpt Inimitable, og den er virkelig knallgod! Har brukt Chanel-mascara en stund, men denne er bedre enn den jeg brukte før. Anbefales! Øyeskyggekvartettene er også knallfine, og de sitter godt.

Ja jeg reiser fra Gardermoen. Da skal jeg kjøpe Chanel på utreise. ja jeg liker også Inimitable godt. Finnes den i vannfast variant?

Skrevet
Ja jeg reiser fra Gardermoen. Da skal jeg kjøpe Chanel på utreise. ja jeg liker også Inimitable godt. Finnes den i vannfast variant?

Det tror jeg, ja. :)

Skrevet
Edit: Var inne på tax-free.no nå og så at de ikke har Chanel som merke. Heller ikek den concealeren til HR...stemmer dette? Eller er det bare websiden som er dårlig?

Ja, den nye websiden til tax-free.no er helt håpløs - jeg har gitt den opp for lengst! ! De har både Chanel og den concealeren til HR.

Den gamle fungerte helt fint .. men de ville vel ha ny da ...

GOD TUR :)

Skrevet
Ja, den nye websiden til tax-free.no er helt håpløs - jeg har gitt den opp for lengst! ! De har både Chanel og den concealeren til HR.

Den gamle fungerte helt fint .. men de ville vel ha ny da ...

GOD TUR :)

Takk :klem:

Gjest Deception
Skrevet

Nettsiden viser ikke alle merkene de fører, engang. En slik nettside er dårlig reklame for butikkene, synes jeg. :frustrert:

Jeg synes nemlig slike nettsider er OK for å sjekke ut priser, om ikke annet.

Skrevet
Nettsiden viser ikke alle merkene de fører, engang. En slik nettside er dårlig reklame for butikkene, synes jeg. :frustrert:

Jeg synes nemlig slike nettsider er OK for å sjekke ut priser, om ikke annet.

Ja, det hadde vært bedre å ikke hatt nettside, enn en som er misvisende for utvalget.

Skrevet

JA, concealeren til HR er super bra. Kan dekke over det meste og varer lenge.

Jeg har akkurat testet Hypnose maskara fra Lancome, og var kjempe fornøyd. Har også hørt mye positivt om den du nevnte fra Chanel.

Og hvis du bruker selvbruning kan jeg anbefale Shiseido selvbruningsgel.

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

-mod-

Skrevet

Denne bør du få med deg Den gir fuktighet til leppene dessuten varer den lenge. Så er det selvfølgelig flere farger å velge mellom.

Du bør også kjøpe, Inimitable mascaraen fra Chanel, det er den beste jeg har hatt. Den klumper ikke og gir lange vakre vipper. Før brukte jeg base under mascaraen, den kunne jeg bare kutte etter jeg oppdaget Inimitable mascaraen.

Skrevet

Varierer veldig hva jeg kommer hjem med, så vet ikke helt hva jeg kan tipse deg om, kommer litt ann på hva jeg har lyst på.. Anbefaler deg Diorshow mascara, orginalen og i vannfast utgave ;) God ferie!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...