Gjest Elastica Skrevet 2. september 2007 #21 Skrevet 2. september 2007 Bukser er i utgangspunktet ikke særlig feminint, det heller. Skjønner ikke hvorfor alt må være så jævlig feminint? Horribelt at jenter som vil snuse skal måte høre på sytinga om at det ikke er pent/feminint. Jeg syter ikke om det. Men hvis noen spør, så svarer jeg. Ikke verre enn det. Igrunn synes jeg ikke det er særlig feminint å røyke heller - når vi først er inne på det. Det er heller ikke noe jeg går rundt og prediker.
Gjest Gjest Skrevet 2. september 2007 #22 Skrevet 2. september 2007 Synes personlig snus er kjempe ekkelt, men det er meg da Har endel venner som snuser (jenter) og når bruker de vanlig snus ser det rett og slett ikke pent ut.. Jenter og snusleppe Bruker de de mini-posjonene derimot så synes det ikke. Er du jente og skal bruke snus ute blant folk synes jeg du burde gå for dem! Men smaken er som baken, så bruk de du liker best Penere med mini-porsjonene i hvertfall! Om du må snuse :tunge:
sweetdana Skrevet 2. september 2007 #23 Skrevet 2. september 2007 Enig i at snus ikke er særlig pent, men jeg bryr meg ikke så mye om det egentlig. Prøver å være litt diskret da, og jeg snuser ikke så veldig mye når jeg er på skole/jobb.
Gjest Gjest_silje_* Skrevet 3. september 2007 #24 Skrevet 3. september 2007 -Du får stygge gule tenner av snus. -Smaker dritt å kysse noen som bruker snus (hadde en kjæreste som gjorde det) -Kan miste tennene fort (har jeg hørt) -Kan også få tannkjøttkreft Snus er forferdelig !!! Min menig hvertfall. Man lever bare en gang så hvorfor kaste bort livet sitt på å se værre ut som gammel, når det bare tar noen måneder å slutte å røyke??
Unika Skrevet 8. september 2007 #25 Skrevet 8. september 2007 Man lever bare en gang så hvorfor kaste bort livet sitt på å se værre ut som gammel, når det bare tar noen måneder å slutte å røyke?? Hehe..hadde det vært så enkelt. For alle tar det ikke "noen måndeder" og slutte å røyke, eller å komme over røykesug. Det er mange som ikke klarer å slutte å røyke uten noen form for substitutt. Selvfølgelig er det sikkert bedre med nikotintyggegummi og plaster osv, men det er ikke alle dette funker på. Jeg mener hverfall snus er bedre enn røyk, og man slipper hverfall den evige bekymringen om kols og lungekreft. + at helsen blir bedre med snus,man blir ikke tungpustet,får bedre luktesans og smakssans, og man slipper og lukte røyk. Selvfølgelig burde man venne seg av med begge deler,men må jeg velge en av dem,så velger jeg snus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå