Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hva synes dere om dette? det synes jo ikke da... Vil prøve å slutte å røyke, og tenkte dette kanskje kunne hjelpe meg litt på veien. Slutter ikke pga. nikotin, men pga stadige luftveisinfeksjoner. Snus forstyrrer ihvertfall ikke der.
Miel Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hvis du absolutt må, så... I det minste plager det omgivelsene i mye mindre grad enn det røyking gjør. Har en venninne som snuser, og hun er flink til å gjøre det diskret og "usynlig", så da er det vel greit nok. Det er lite jeg synes er så motbydelig som en skikkelig snusleppe, og særlig på jenter! Snakk om å være lite feminin.
Gjest milkyway Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 De små damesnusene reddet meg på bussturen fra oslo til kristiansand uten røykepause! Lakrissmak, slafs! Så synes det nesten ikke heller, bare når folk skal få meg til å le for de vet jeg har snustryne ;(
Gjest Borghild Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Snus er grusomt kvalmt! Fysj! :spy:
Gjest milkyway Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Ikke porsjonssnus din tæs! Og ikke med lakrissmak. Da er det bare nammenam!
Tinelise Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 går i skruf for min del skal d være så skal d være.. ikke noe vits i de derre mini-porsjonene. spør du meg er røyking mye styggere enn snusleppe - også på jenter! men ja.. mmm, lakris :-D
Gjest Cathena Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 går i skruf for min del skal d være så skal d være.. ikke noe vits i de derre mini-porsjonene. spør du meg er røyking mye styggere enn snusleppe - også på jenter! men ja.. mmm, lakris :-D Sier meg enig med deg, jeg røyker ikke til vanlig, snuser av og til og da går det i Skruf! Er ikke noe vits i de miniporsjonene, må jo ha 4-5 stykker i munnen for at de skal ha noen virking!
Tinelise Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Sier meg enig med deg, jeg røyker ikke til vanlig, snuser av og til og da går det i Skruf! Er ikke noe vits i de miniporsjonene, må jo ha 4-5 stykker i munnen for at de skal ha noen virking! hehe, ja ikke sant? og da vises d jo like fullt
Gjest Borghild Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Ikke porsjonssnus din tæs! Og ikke med lakrissmak. Da er det bare nammenam! Hva er en tæs? :ler:
Gjest milkyway Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 tåse-tå, siden du har det i din vakre avatar :-D
Gjest Borghild Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Nåh. Når sant skal sies har jeg ikke lagt merke til den tåa før nå! :hoho: Uoppmerksom jeg? Neida
Gjest milkyway Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 Benny har fotfetish! :-D MEN! tilbake til saken. Usynlig nammesnus som ikke renner nedover tenna eier!
Rosalie Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 (endret) Snus er også skadelig, og de sier vel at folk som slutter å røyke ved å gå over på snus, har enda verre for å slutte åsnuse igjen. Så hva med rett og slett en cold turkey - evt. røykeplaster? Endret 30. august 2007 av Wadjet
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 30. august 2007 #14 Skrevet 30. august 2007 Snus er skikkelig stygt. Hva med røyketyggis eller røykeplaster?
Ce'Nedra Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Det er nesten mer vanedannende enn røyk fordi man kan snuse overalt, men ser ikke noe galt i at jenter snuser sånn minisnus, den synes jo ikke uansett. Nå er det så mange som gjør det også, begynner å bli vant til det.
heffalumpen Skrevet 31. august 2007 #16 Skrevet 31. august 2007 Snusleppe er ikke spes pent på hverken jenter eller gutter. Men jeg snuser allikevel. Og ikke mini-porsjoner... Skruff eller catch må til.... Mannen sier ingenting på det, og han verken snuser eller røyker selv.
FantasDick Skrevet 31. august 2007 #17 Skrevet 31. august 2007 Det verste jeg hører er syting om hvor stygt snus er - iallefall på jenter! Er snus en gutteting, da eller? :o Jeg røyker for det meste jeg, da, men snuser av og til. Når jeg ikke kan røyke, når jeg har lyst på snus eller er på fest. Siden jeg ikke har plass til så mye under leppa holder det med Mini-Catch (Lakris) for min del. De er akkurat passe. Prøvde Mocca her en dag, og de var altfor små! Nei, Catch, Rõda Lacket, Ettan eller Kronan!
Gjest Elastica Skrevet 31. august 2007 #18 Skrevet 31. august 2007 Enkelte ting er rett og slett litt lite feminint. Snus er en av de tingene.
FantasDick Skrevet 31. august 2007 #19 Skrevet 31. august 2007 Enkelte ting er rett og slett litt lite feminint. Snus er en av de tingene. Bukser er i utgangspunktet ikke særlig feminint, det heller. Skjønner ikke hvorfor alt må være så jævlig feminint? Horribelt at jenter som vil snuse skal måte høre på sytinga om at det ikke er pent/feminint.
SunC@t Skrevet 2. september 2007 #20 Skrevet 2. september 2007 Snusleppe er hverken bedre eller værre på jenter eller gutter, ønsker man å snuse så kan man fint bruke disse små jentepakningene med snus, så slipper man den store snusleppa. Syns gjør det jo uansett, men det er iallfall mer diskrè.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå