Tusle Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 (endret) Uææh, jeg liker ikke å handle bukser. Tror jeg roter meg inn i feil butikker hele tiden. For jeg finner aldri noe som passer. Jeg bruker 44-46 i bukser, er 180cm lang (laange bein) har mye lår, rumpe, moderat med hofter( ) , og litt mage. Noen forslag? Jeg er ganske rådvill her Prisen spiller forsåvidt ingen stor rolle, men ikke mer enn 1500kr. Endret 30. august 2007 av Tusle
Gjest Gjest_bea_* Skrevet 4. september 2007 #2 Skrevet 4. september 2007 Uææh, jeg liker ikke å handle bukser. Tror jeg roter meg inn i feil butikker hele tiden. For jeg finner aldri noe som passer. Jeg bruker 44-46 i bukser, er 180cm lang (laange bein) har mye lår, rumpe, moderat med hofter( ) , og litt mage. Noen forslag? Jeg er ganske rådvill her Prisen spiller forsåvidt ingen stor rolle, men ikke mer enn 1500kr.
Gjest Gjest_bea_* Skrevet 4. september 2007 #3 Skrevet 4. september 2007 Hei! På b-young selges deg bukser som heter Simple Wish. De har masse stretsj samtidig som de er store i str. Går fra 36-46 i str
honey21 Skrevet 4. september 2007 #4 Skrevet 4. september 2007 På Zara er alle buksene billige og laaaange i beina. Kanskje du kan se der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå