Tusenfryd Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg vet jeg starter ørten sider om hvor teite de er, men la oss late som om dette er side 14 og alle har sagt det - så da sporer jeg tråden inn igjen og spør igjen - selges de i butikkene nå? Vet ikke om jeg gidder bestille fra USA på nett liksom... eller...?
Mischa Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Jeg har faktisk ikke sett de noe sted.. vet ikke om det er noe de tar inn senere på høsten eller om de ikke gidder å ta de inn lenger fordi de er redd de ikke får solgt de.. men det tror jeg nok de ville gjort uansett. Si fra hvis du finner!
Gjest Gjest_Lola83_* Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Her kan du kjøpe de.. http://www.diffin.no/index.php?cPath=53_58
Trønderpia Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Trodde det lovforslaget om forbud gikk igjennom, men dengang ei
Gjest Bøllefrøet Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Vil du betale så mye for noe så stygt? Klarte ikke dy meg
Tusenfryd Skrevet 31. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. august 2007 Takk for link! 70 EUR så jeg dem for på nett - det er en tredjedel av prisen det. Får gå for det i steden for da - om jeg velger disse. OMm ikke bare for å irritere folk *knegg*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå