Gjest Stylise Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg ser etter tips til gode interiørblader å lesei.og er litt nygjerrig på hvilke blader andre leser og hvorfor. Synes det er så utrolig mange i markedet nå, at jeg ser meg blind i bladhyllene!!
Gjest *smak* Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Synes det er så spesielle og dyre stiler i slike blad. Så jeg har sluttet å kjøpe slike blad.
Gjest Elastica Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg kjøper av og til BoBedre, helst den danske utgaven.
Cata Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Jeg abonnerer på Bonytt. Leser det for kosen sin skyld, og synes at der er det ganske gode artikler - ikke bare bilder. Men kjøper av og til Bo Bedre også når det passer seg slik. Maison synes jeg har mindre lesestoff, så det leser jeg av og til når jeg likevel er innom biblioteket.
Gjest Mayamor Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Bolig 1-2-3 synes jeg er ok. Ellers blar jeg av og til igjennom blader på bibloteket hvor utvalget er kjempebra. Det den ene liker, kan være teit for en annen og omvendt...
Gjest Asti Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 (endret) ... Endret 11. januar 2018 av Asti
loffen Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Synes det er så spesielle og dyre stiler i slike blad. Så jeg har sluttet å kjøpe slike blad. Rom 123 er ikke sånn. Det er litt annerledes og for oss uten store moderne funkishus. Ellers abbonerer jeg på Bonytt, synes det er veldig bra. Kjøper noen ganger danske Bolig Magasinet, Elle interiør, Vakre hjem.
heffalumpen Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Jeg leser interiørblader. Favoritten er: Vakre hjem og interiør. I tillegg blar jeg gjennom rom 1-2-3 og jeg kjøper innimellom blader med fine bilder på forsida... så ja, begynner få en del blader hjemme...
Grissini Skrevet 30. august 2007 #9 Skrevet 30. august 2007 Jeg anbefaler det nye magasinet BoligPluss. Jeg fikk andre utgave i posten i går og koser meg virkelig med det bladet.
Gjest Gjest_Meg_* Skrevet 30. august 2007 #10 Skrevet 30. august 2007 Rom 123 og BoligPluss synes jeg er interessante for meg. De har mange gode råd, mye man kan gjøre selv, og ikke bare designmøbler og rådye og uoppnåelige ting og tang, som mange av de andre bladene har.
Gjest Opa Skrevet 30. august 2007 #11 Skrevet 30. august 2007 Jeg abonnerer på Bonytt, må ha noe å lese i bladene og
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #12 Skrevet 30. august 2007 Jeg leste Boligpluss også, men måtte riste på hodet når "ansvarlig redaktør" kom med interiørtips; jeg bor 100 meter fra henne i samme gate, og hos henne ser det rett og slett ikke ut, hverken ute eller inne; skikkelig rottereir - og så skal hun / de tipse oss om hvordan vi kan få det fint? Veeeeeeelll........ Liker Vakre hjem, oppnåelig inspirasjon og Skøna Hem
Mini_me Skrevet 30. august 2007 #13 Skrevet 30. august 2007 Jeg kjøper Interiørmagasinet, Bonytt og vakre hjem fast. I tillegg har jeg i sommer kjøpt 123 + boligpluss. Må faktsik ta meg i sammen for ikke å kjøpe Elle Interiør og BoBedre. Som fast leser av interiørblader i over 15 år, merker jeg at jeg begynner å bli temmelig lei av italienske og danske trendmøbler... Mange av stuene ser like ut. Derfor har faktisk interessen for Bonytt og BoBedre dabbet av. - dessuten vet jeg at stylistene som kommer hjem til folk og ordner ofte drar med seg Jacobsen stoler i ulike farger og tepper etc....Ikke rart at alle hjem ser like ut...
Gjest Asti Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 (endret) .. Endret 11. januar 2018 av Asti
Gjest Elastica Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 Jeg har det omvendt. Har vært fast leser av interiørblad i ca. 20 år, og liker bare bedre og bedre italienske og danske møbler (+ norske og svenske). Synes heller ikke at mange av stuene ser like ut, men jeg tror det kommer litt an på øynene som ser. Enig i dette. Jeg synes det er gøy å lese blader fra nettopp 15-20 år tilbake i tid, og kunne konstatere at det ikke er sååå stor forskjell på møbler og annet uttrykk. Kanskje fordi jeg liker det som jeg anser for å være klassikere.
Gjest AnneShirley Skrevet 31. august 2007 #16 Skrevet 31. august 2007 Åh, ja. Jeg har tatt noen dypdykk i gamle Bonytt blader fra 60-80-tallet og det gav meg et par "aha"-opplevelser. Da oppdaget jeg f.eks at det fantes god smak selv på 80-tallet
Grissini Skrevet 31. august 2007 #17 Skrevet 31. august 2007 Jeg leste Boligpluss også, men måtte riste på hodet når "ansvarlig redaktør" kom med interiørtips; jeg bor 100 meter fra henne i samme gate, og hos henne ser det rett og slett ikke ut, hverken ute eller inne; skikkelig rottereir - og så skal hun / de tipse oss om hvordan vi kan få det fint? Veeeeeeelll........ Liker Vakre hjem, oppnåelig inspirasjon og Skøna Hem Fantastisk!
LilleLy Skrevet 31. august 2007 #18 Skrevet 31. august 2007 Jeg leser en del interiørblader.. synes rom 123 har vært forholdsvis bra fordi det er så mange tips til små ting man kan gjøre som blir bra, og som man kan gjøre rimelig. Ellers synes jeg bonytt kan være bra, men blir liksom ikke til at jeg bruker så mange av løsningene der. Fint som inspirasjon, men får nok vente til jeg ev. skal bygge noe selv En rekke utenlandske blader som også er bra; bl. a country living, og shabby chic-magasin jeg ikke husker navnet på... Igrunn leser jeg det jeg kommer over, og bytter ganske ofte med mor som er litt mer enn middels interessert i emnet...
Gjest Tigerjente Skrevet 31. august 2007 #19 Skrevet 31. august 2007 Jeg leste Boligpluss også, men måtte riste på hodet når "ansvarlig redaktør" kom med interiørtips; jeg bor 100 meter fra henne i samme gate, og hos henne ser det rett og slett ikke ut, hverken ute eller inne; skikkelig rottereir - og så skal hun / de tipse oss om hvordan vi kan få det fint? Veeeeeeelll........ Også da? Kan vi vite at alle de andre har redaktører/journalister som har ryddige ordentlige hjem? Så lenge det inspirerer leserne med tipsene så ser ikke jeg problemet i det. Jeg vurderer abbonemang på boligpluss fordi jeg har kjøpt de to første bladene og liker det veldig godt. Ellers blir det bare sporadisk lesing.
Gulltopp Skrevet 31. august 2007 #20 Skrevet 31. august 2007 Jeg elsker interiørmagasiner som handler om den landlige stilen (fransk-dansk landstil, shabby chic). Så jeg abonnerer på Vakre Hjem og Interiør, Lev Landlig og Elle Interiør. Av og til kjøper jeg de svenske magasinene Lantliv og Sköna hem. Stooorkoser meg med å lese i bladene og bli inspirert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå