Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #1 Del Skrevet 25. mars 2003 Noen som så på TVN i går? Norge på kryss og tvers tror jeg?Det var et innslag fra Bergen der de har begynt med noe nytt: Lakkering istedet for solarium og krem??!! De ble rett og slett spraylakkert brune! 200,- og det holder i 10 dager tror jeg.. Noen som vet noe mer??For 200,- hadde det vært artig å prøve om ikke annet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eowyn Skrevet 25. mars 2003 #2 Del Skrevet 25. mars 2003 :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lidia Skrevet 25. mars 2003 #3 Del Skrevet 25. mars 2003 ja, jeg så på dette og tenkte det samme som deg. Først syntes jeg det virka litt rart, men kunne godt tenkt meg å prøve dette. Det var fra en klinikk i Bergen. Det hadde jo vært ypperlig da, hvis det bare var å spraye på og vips...sommerbrun... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #4 Del Skrevet 25. mars 2003 Noen som vet hva klinikken heter?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 25. mars 2003 #5 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg vil også! Finnes dette i Oslo eller omegn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå