kitekatt Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 (endret) Hver gang jeg kutter ut Facial Lotion, får jeg DET kviseutbruddet. Og jeg som ikke hadde kviser før engang, bare plagsom talg.. æsj! Men det skal sies at den hjelper veldig da, men den er nok ganske vanedannende for huden, slik at den reagerer kraftig når den ikke får sin daglige dose Glycol. Og jeg brukte den kun om kvelden, ikke morgen og kveld. Det er vel ikke bra å gå på denne kontinuerlig med kun pause når man er i syden? Og det er jo selvfølgelig da man må reise på ferie med kvisetryne grrr! Endret 30. august 2007 av kitekatt
Mona Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Hver gang jeg kutter ut Facial Lotion, får jeg DET kviseutbruddet. Og jeg som ikke hadde kviser før engang, bare plagsom talg.. æsj! Men det skal sies at den hjelper veldig da, men den er nok ganske vanedannende for huden, slik at den reagerer kraftig når den ikke får sin daglige dose Glycol. Og jeg brukte den kun om kvelden, ikke morgen og kveld. Det er vel ikke bra å gå på denne kontinuerlig med kun pause når man er i syden? Og det er jo selvfølgelig da man må reise på ferie med kvisetryne grrr! Ikke glad for å høre dette, er på min første flaske... Men jeg synes det er som å smøre litt tykt vann på huden..? Merker ikke veldig forskjell.
Gjest Alou Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Dette gikk over etter en periode hos meg. Men det blir aldri så fint som når jeg "går på" md.
Gjest Deception Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Jeg har selv kuttet MD F, som jeg brukte pga. tørrhet og underjordiske kviser på haken. Grunnen til at jeg kuttet, var at jeg ikke likte at produktene gjør huden tynnere på sikt. I en overgangsfase på ca. 1 mnd var huden umulig, men etterhvert jevnet det seg ut, og jeg har ikke mer kviser nå i ettertid enn jeg hadde med MD. Du må bare være litt tålmodig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå