kitekatt Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Sånn man varmer opp i maskin og ruller på...det var jo genialt!!!! Ikke noe gris og søl. Dette kan jeg absolutt gjøre selv (legga) hvis jeg får tak i slik en maskin. Noen som vet hvor man får kjøpt det? Kan alltids få hjelp av venninne/ mann til bikinilinja også..., men DET gjør jeg ikke selv..hehe
Debra Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 fåes bare kjøpt av de som er hudpleiere. eler å hadde vi jo "solgt" jobben vår.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Vær klar over at varmvoks på "spann" kan overføre bakterier fra den ene til den andre kunden. Dette gjelder kanskje spesiellt når man vokser den såkalte bikinlinjen. I dag er det ofte hele underlivet! Herpes kan overføres via varmvoks. Dessverre! Det finns eksempler på dette. Det finnes ett system hvor man ruller (tror jeg) ny og ren voks som aldri er i kontakt m fler kunder. Som kunde bør man kreve dette. Blir man bare behandlet selv, er det naturligvis ikke noe problem.
Gjest Gjest_Kitekatt_* Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Vær klar over at varmvoks på "spann" kan overføre bakterier fra den ene til den andre kunden. Dette gjelder kanskje spesiellt når man vokser den såkalte bikinlinjen. I dag er det ofte hele underlivet! Herpes kan overføres via varmvoks. Dessverre! Det finns eksempler på dette. Det finnes ett system hvor man ruller (tror jeg) ny og ren voks som aldri er i kontakt m fler kunder. Som kunde bør man kreve dette. Blir man bare behandlet selv, er det naturligvis ikke noe problem. Ja det er sånn rulle jeg snakker om
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 På jobb hos oss hadde vi slike ruller. De ble kjøpt gjennom forhandler. De selger kun til hudterapeuter. Enda i ale fall... Disse rullene var ikke utbyttbare mellom kundene. Det med voksing har alltid vært et problem hygienemessig hos hudterapeuter fordi det ikke har fantes noen metode der man kan varme opp voks til en og en person. Men nå har det kommet slike ruller som er utbyttbare mellom hver kunde slik at det ikke blir smittefarlig. Disse vet jeg ikke hvor selges, men jeg antar at en eller annen leverandør fører disse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå