Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det var faktisk ikke så ille som jeg trodde, selv om det absolutt ikke var godt ;) Derfor vil jeg anbefale det til andre som ikke tror de holder det ut...Det går helt fint, og jeg ER ganske pysete..hehe

Frister å fortsette med dette hvis det holder seg en stund. Det eneste var at jeg ikke likte å ligge slik og at de drev "der nede" liksom. Synes det var litt flaut, menmen...det får man overleve :)

Legga tok de og, men jeg hadde ikke lange nok hår så det ble ikke så bra. Små korte hår (annen vekstfase som hun sa) sitter igjen, men de synes jo ikke da :)

Spania, here i come!!

Endret av kitekatt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har lyst, men har vært for feig til nå. Kan du bestemme hvor mye du vil ha bort?

Noen som har erfaring med en grei hudpleiesalong i Oslo som gjør dette - ikke alt for dyrt?

Skrevet
Jeg har lyst, men har vært for feig til nå. Kan du bestemme hvor mye du vil ha bort?

Noen som har erfaring med en grei hudpleiesalong i Oslo som gjør dette - ikke alt for dyrt?

Ja, jeg bestemte selv hvor mye som skulle bort :)

Prøv! det gjør litt vondt, men det går helt fint, altså!

Alles på Karl Johan skal være både bra og en av de rimeligste. http://www.allesbeautyclinique.com/

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg tar brasiliansk voks (alt), og er overrasket over at det ikke er værre. Litt ubehagelig, men ikke vondt!

Skrevet
Ja, jeg bestemte selv hvor mye som skulle bort :)

Prøv! det gjør litt vondt, men det går helt fint, altså!

Alles på Karl Johan skal være både bra og en av de rimeligste. http://www.allesbeautyclinique.com/

Takk for svar! :)

Gjest Frøken Titt
Skrevet

Så bra.

Jeg tenker å ta en voksing der nede selv snart. :)

Skrevet
Så bra.

Jeg tenker å ta en voksing der nede selv snart. :)

Kjør på :) jeg ble ikke skremt og kommer til å gjøre det igjen, så det gikk helt greit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...