Tusseline Skrevet 2. april 2002 #1 Del Skrevet 2. april 2002 I morgen skal jeg på min første spinning- time! *gleder meg* Mitt spørsmål er: Hva trener du når du trener spinning(?) ? Er det bare rumpe, lår og legger? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottemor Skrevet 2. april 2002 #2 Del Skrevet 2. april 2002 det er omtent bare det og kondisjon... klem fra12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 2. april 2002 #3 Del Skrevet 2. april 2002 du kan jo ta noen armbevegelser da.... Opp og ned og ut og inn. Men du må ikke falle av sykkelen 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vala Skrevet 2. april 2002 #4 Del Skrevet 2. april 2002 Tenkte bare jeg skulle si at du sikkert får ganske vondt i rompa de første gangene hvis du ikke er vant til å sykle mye! Men det går over, heldigvis Klarte nesten ikke sitte etter første timen jeg, men nå merker jeg ingenting. Knallbra trening! Kos deg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 3. april 2002 #5 Del Skrevet 3. april 2002 Er ikke noen ekspert, men hvis du står og sykler endel(noe som man ofte gjør på spinning) trener du vel litt mage og rygg også(stabiliseringsmusklene) Og du - kjøp seg polstret sykkelbukse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå