Gjest koozejiinta Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Hallo!! Kan noen gi meg forslag til musikk man kan høre på mens man trener?!?! Kom igjen!Pøs på
FrizzleSizzle Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Kikki Danielsson: Bra vibrationer og annen svensk og dansk grand prix-musikk fra 80-tallet. Lykke til!
Gjest H Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Tja; "Salt'n peppa - Push it" ellers har du jo DJ Dance Mania hardcore osv. Escada? Visst du vil ha noe "satan oss allmektige" elns, er vel dimmu borgir eller satyricon et rimelig valg. 50 Cent kanskje? "Till i collapse"? Funker fint de. spessielt visst man er pes forbanna. Da er det og sette på litt musikk av 50, slå alt man klarer på en sekk, også er det over :D
Ambivalent Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Mason vs. Princess Superstar - Perfect Sunblock feat. Sandy - Baby Baby Roger Sanchez - Turn On The Music September - Looking For Love For eksempel. Disse har en sånn "beat" det er enkelt å trene til, og som gir energi hvis du har på fullt volum. Ellers hører jeg på ballerock mens jeg trener..
Gjest Elastica Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 Når jeg løper er det faktisk deLillos som funker best, sammen med Bo Kaspers orkester. Perfekt rytme og ikke for masete.
Malou Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Marilyn Manson's Beautiful People er min treningslåt når jeg skal ta meg ut skikkelig.
Mischa Skrevet 2. september 2007 #8 Skrevet 2. september 2007 Mason vs. Princess Superstar - Perfect Enig den er det futt i ..andre jeg liker er .. Alex Gaudino Feat. Crystal Waters - Destination Calabria Eric Prydz Vs Floyd - Proper Education (Club Mix) Fedde Le Grand - Put Your Hands Up For Detroit Freemasons Feat. Siedah Garrett - Rain Down Love Soulcast Feat. Indian Princess - Someone Like Me Sharam PATT (Party All The Time) Freaks - The Creeps (You're Giving Me) The Drill - The Drill Camille Jones Vs Fedde Le Grand - The Creeps Booty Luv - Boogie 2Nite Haji & Emanuel - Take Me Away Mischa Daniels - Take Me Higher
Gjest Gjest_marie_* Skrevet 2. september 2007 #9 Skrevet 2. september 2007 Trener aller best til techno musikk jeg:) Men blir fort lei de etterhvert.. Noen som har noe bra techno??:smile:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå