Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #1 Skrevet 30. august 2007 Jeg har et papirbilde av min datter, meg og pappaen fra den gang hun var nyfødt som jeg er veldig glad i. Det er sånn et koselig bilde, men en ting som ikke slutter å irritere meg er at det er dobbelteksponering på det. Bikkja til svigers ute i skauen ved siden av oss i sykehussenga ødelegger liksom bildet litt, kan man si. Så jeg lurer på om noen vet om det er mulig å fjerne slik dobbelteksponering? Har ikke filmen lenger, bare bildet. Hvis jeg går til en proff fotograf, tror dere de greier å gjøre noe med det? Og en annen ting... Mange av de bildene vi har av henne er så fryktelig uklare. Kan de få "skarpet" opp noen bilder litt også tror dere? Tviler jo på det, men må jo spørre likevel, så jeg vet om jeg bare skal få det hele ut av hodet.
Gjest Silmarill Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 (endret) Hadde du hatt bildet innlagt på pc så kunne du gjort det selv om du hadde hatt riktig program (eks. photoshop) Har gjort dette mange ganger selv. Har også slått sammen to bilder til ett bilde. ---- Det jeg har gjort når jeg kun har papirutgaven, så tar jeg bilde av selve bilde med digitalkameraet mitt og legger dette inn på dataen. Deretter fjerner jeg dobbelteksponeringen! Kan jeg dette (og mange andre "fotoamatører") så kan nok en prof.fotograf det også - uten tvil PS!Tror tråden din ligger i feil forum. Kanskje du ville fått flere svar/råd om den ble lagt på Hus, hage og hobby eller Data, internett og telefoni Endret 30. august 2007 av Silmarill
Gjest TS Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Takk! Og dette har jeg gått og irritert meg for sååå lenge! Da er jeg ihvertfall en bekymring mindre. Var så usikker på hvor jeg skulle legge tråden, men du har helt sikkert rett i at den skulle ha ligget en av de to andre stedene, ja. Hvis en moderator ser innom så kanskje hun vil være snill å flytte den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå