Gå til innhold

Se min kjole....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Trodde ikke jeg hadde behov for å få andres mening av kjolen min, men sitter her langt på natt (morgenkvisten faktisk :Gjesp: ) og får ikke sove for alle tankene som kverner i hodet.

Det er kjolen øverst til venstre...hva syns dere da?????????

http://www.modernbride.com/dressfinder/bri...=1&DESIGNER=434

Nå er det bare 1 måned igjen, iiiiiiiiiiiiiiiiik. I motsetning til mange andre her inne har jeg tatt det veldig rolig - kanskje det straffer seg nå! Vet at jeg bare har et lite "anfall" akkurat nå, men det hjelper å lesse av seg. Hadde nylig en drøm, hvor jeg drømte at absolutt alt skar seg - fikk ikke tid til verken smink eller hår. MITT VERSTE MARERITT! Skal vel ta det som et godt tegn at det eneste jeg hadde klart var å få på meg brudekjolen og ikke var naken :hoho:

Tar gjerne i mot noen trøstens ord....

Hilsen april-brud

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen er nydelig!

Og ta det helt med ro - jeg har også bare litt over en måned igjen, og det er mye som gjenstår. Men det er jo litt av kosen også da, at det skal ordnes mye helt på slutten, og ikke i lang tid på forhånd. Er enig med de her inne som synes det er for drøyt når folk bestemmer farge på serviettene et halvt år i forveien...

Kos deg med de siste forberedelsene du, og dagen blir nok perfekt!

Skrevet

Ta det med ro, du er ikke alene.. Skal gifte meg om en måned jeg også.. :o

Får småpanikk, selv om jeg vet at det meste er under kontroll.. men gleder meg litt også da.. :D

Skal du også gifte deg 26 april?

Kjempefin kjole forresten..

Skrevet

Kjempefin kjole, du blir sikkert nydelig!

Skrevet

Kjolen er nydelig!!

Så deilig å høre at det er flere her som ikke har full kontroll. Skal gifte meg i juni og det er masse som ikke er gjort ennå.

Skrevet

Hei !

Kjolen var/er kjempe lekker :D

Enkel og elegant, ryggen var prikken over i'en !

Gud for en lettelse å høre at det er flere i samme båt !

To måneder igjen til den store dagen og jeg er langt fra i mål !

Musikken mangler, mangler 3-4 servitører, bordkort,sanghefter,kikeprogram,servitter,duker,hvordan pynte bordene?,klær til brudesvenn og ektemann,ikke planlagt noe med toastmaster ennå,undertøy,ikke kjøpt inn alkohol ennå.....skulle liksom spare opp over tid....tror det utgår :-? ......tja, det er vel sikkert noe jeg har glemt også..

Alt ordner seg for snille piker !

Lykke til !

Gjest Anonymous
Skrevet

Å så deilig å høre! Jeg skal også gifte meg om to mnd og har ikke fått sendt ut invitasjonene en gang! Vi skal nemlig flytte nå før bryllupet så jeg har rett og slett ikke hatt tid.. Jeg skal prøve å få dem ut i løpet av uken..

Skrevet

Så lettet jeg ble over å se at andre er i samme båt!!!!!!!!!!!!

Når jeg leser her inne er det som Kaktus sier at noen planlegger år i forveien - er det rart jeg får panikk?

Jeg gifter meg 26. april ja...nøyaktig 1 måned til og selv om jeg er stressa (mildt sagt) så gleder jeg meg enormt til dagen.

Til Zeta5: som du selv sier så ordner alt seg helt sikkert. Det gjelder bare å holde hodet kaldt - mange av tingene du mangler har ikke jeg heller på plass og du har da 2 måneder igjen...

Takk for fine tilbakemeldinger - det varmer hjertet og roer sjelen :D :D :D

Hilsen april-brud

Skrevet

Kjempenydelig kjole!!!

Kjenner meg igjen med tanke på mareritt om ting som ikke går som planlagt osv..... Blir svett bare av tanken. Har også fått skikkelgi bryllupsnerver...... :oops:

Som Zeta5 gifter jeg meg også 31.5 og har inntill for noen måneder siden følt at det meste er i boks og nå er det ikke det allikevel.... Mangler endel av det samme som henne!!

Vi har ikke engang sendt ut invitasjoner, men alt ordner seg nok til slutt!! :P:lol:

Det er ihvertfall en lettelse å lese at det er flere som har det på samme måte og som sagt, det ordner seg nok til slutt for oss alle sammen - uansett, gifte blir vi!!

:hjerter:

Skrevet

[som Zeta5 gifter jeg meg også 31.5 og har inntill for noen måneder siden følt at det meste er i boks og nå er det ikke det allikevel.... Mangler endel av det samme som henne!!

Vi har ikke engang sendt ut invitasjoner, men alt ordner seg nok til slutt!! :P:lol:

Kan ikke få sagt mange nok ganger hvor deilig det er å vite at ikke alle er i rute år i forveien :D

Trodde som deg Tyren at jeg hadde det meste i orden......bullshit !

Tusen ting står igjen-men jobber best under press !

Bare man har brudgom,vielsessted og festlokale er mye gjort !?! :hoho:

Utrolig hva man for gjort unna i en fei når det virkelig begynner å nærme seg.

Det er vel begrenset hva man får ordnet måneder og år i forveien også ?

Gifte blir vi om ikke serviettene er kjøpt inn ennå :wink:

Skrevet

Du har helt rett Zeta5!!!! :ler:

Nå sporer tråden litt av ett øyeblikk, men... :-?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...