Gå til innhold

070907- bruder

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo alle som har en spennende dag foran oss.

Neste fredag, 070907, skrider jeg opp alteret med ham jeg elsker høyest på denne jord, ham jeg forundrer meg aller mest over, og ham som får meg til å smile aller mest.....................

Har egentlig alt under kontroll, men er litt i tvil angående sko. Har noen sorte i skapet som jeg tenkte jeg kunne bruke.

Kjolen jeg skal ha på meg er syrinlilla, så det blir jo ikke helt krasj. Men jeg vet nå ikke jeg...............

Har lyst å kjøpe meg noen nye, noen lyse til denne dagen som er den største i livet, noen som kan passe perfekt til kjolen jeg skal ha på meg.

Noen som har tips og ideer til sko til denne kjolen????????

http://dinbrudekjole.no/shop/images/set62.jpg

Den er ikke så lang at den sleper i gulvet, så skoa vil jo vise. Det skal være perfekt, ingenting skal krasje og være overlatt til tilfeldighetene...............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe nydelig kjole!!!!!!

Jeg ville nok gått for noen lyse sko. Tror det blir penest!

Lykke til med sko valg og bryllup

:bryllup:

Skrevet

jeg har dilla på sko i sølv. :jepp:

Finnes så mange fine pumps i vintage stil i den fargen.

Så er det fremdeles sommersandaler i butikken enda, så se der.

Jeg syns det er utrolig mange stygge brudesko! Syns det er mye mer stilig med et par andre fine sko. jeg vil og at skoene skal skille seg ut litt, så ikke alt blir i samme farge, og sølv er sånn passe "skille seg ut"-farge, uten at det tar for mye oppmerksomhet. :lur:

Skrevet

Hei.

Jeg ville også valgt lyse sko. :)

Synes svarte sko blir for markant til den kjolen, som forøvring er nyydelig.

HUsk å legge inn noen bilder ette bryllupet da ;)

Lykke til på den store dagen. :)

Skrevet

Jeg ville også valgt lyse sko. Veldig mange fine der ute!!

Nydelig og spennende kjole!!!!

Lykke til på den store dagen!!

Skrevet

Hei,.

Så kjekt at dere like kjolen min da. Blir nesten rørt her jeg sitter. Har bestemt meg for å IKKE bruke de sorte skoa jeg har, selv om det kan bli litt stress nå en uke før bryllupet. Men, men. Skal ta meg en tur til byn idag, har en kjenning som driver skobutikk, kanskje hun har fått inn noe spennende. Så er det jo Haugesund da, og Skoringen og Eurosko, kanskje det går an å finne noe der.

En venninne av meg sier; det er EN dag i livet, denne dagen skal alt være perfekt. Sko, kjole, hår, negler, ansikt, leppestift, sminke, undertøy, ja alt skal stemme. Og hun har rett. Det er vel denne dagen de fleste jenter ser frem til når vi er små..........

I helgen blir det shopping!!! Det er jo alltid kjekt da :jepp:

Her regner det som vanlig. På jobben får vi inn 10 dagers værvarsel på området. Og det ser svart ut................ Hele neste helg er en eneste sort strek.......... Det er litt kjipt. Men bryllup blir det uansett!!!! :regn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...