Gå til innhold

sokkene utenpå buksa

Fremhevede innlegg

Gjest lek linda
Skrevet

Hei, jeg er en jente på 25år som tenner på å ta sokkene utenpå joggebuksa... jeg liker best aerobic sokker,dere vet de hvite kraftige, de er så lange og gode :P

Er det noen andre jenter som tenner på det samme? jeg vet at aerobic sokker har gått av moten, men jeg har på følelsen at det er mange som går slik for det.......har jeg rett? champion sokkene kommer på en god 2 plass, jeg elsker å ta de utenpå og.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eh..... :o

Er dette seriøst?? Sorry altså, men jeg må nesten spørre.... :oops:

Jeg kobler ikke sokker utenpå joggebukse med noe som tenner meg hvertfall.. Ikke bruker jeg sokker utenpå heller... :ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Skusla; jeg henger meg på svaret ditt jeg...Har ikke noe å tilføye, bare et lite :ler:

Hver sin lyst, sier jeg...

Gjest Anonymous
Skrevet

:ler::ler:

Sokker utenpå joggebuksa tenner meg omtrent like mye som lisseslips utenpå grilldressen... :o

MEd andre ord; det går mot sommer!

:ler::ler:

Skrevet

Jøss, er dette særiøst???

Tenner du på å ta sokkene utenpå buksa på deg selv :-? :-?

Unskyld meg, men jeg velger å se på dette som en spøk!

Skrevet

Tror dette er en rar spøk! :ler:

Skrevet

:hoho::hoho::hoho:HARRY!!! :hoho::hoho::hoho:

har liksom ikke mer å tilføye. Vel, kanskje litt :o :ler::ler::ler: forresten.

Skrevet
Skusla; jeg henger meg på svaret ditt jeg...Har ikke noe å tilføye, bare et lite  :ler:  

Hver sin lyst, sier jeg...

Ja ... Men ... Hææ? :o

Skrevet

Jeg kan ikke si at det gjør meg sånn superkåt nei.. :ler:

Gjest Iselin
Skrevet

Nææ, akkurat det tenner jeg på også :o

:ler:

(for ordens skyld: k ø d d a )

Gjest lilly22
Skrevet

jeg tenner over hode ikke på å rundt med sokkene uten på buksa.... Men det er digg å ta på seg treninsbuksa med et par aerobic sokker untenpå en klein søndag når man kun skal ligge i sofaen, å det tror jeg flere kan si seg enig i....???

Skrevet

Kos deg med sokkene dine, jeg tror jeg aller helst foretrekker andre ting.........

Også aerobick-sokker, da! Kanskje dette er grunnen til at de gikk av moten? Altfor mange som trakk dem på utsiden av buksa? :ler::ler2:

Gjest sexysadie
Skrevet

Tydelig at sokker er en frekkere ting enn man tilsynelatende skulle tro...

• 5 år senere...
Gjest Lastebilsjåfør
Skrevet
Hei, jeg er en jente på 25år som tenner på å ta sokkene utenpå joggebuksa... jeg liker best aerobic sokker,dere vet de hvite kraftige, de er så lange og gode :P

Er det noen andre jenter som tenner på det samme? jeg vet at aerobic sokker har gått av moten, men jeg har på følelsen at det er mange som går slik for det.......har jeg rett? champion sokkene kommer på en god 2 plass, jeg elsker å ta de utenpå og.......

Gjest Lastebilsjåfør
Skrevet

Hei jente 25 år. :)¨

Jeg er en gutt som liker å ha dem sånn som du liker.

Jeg liker også sånne lange og myke Champion sokker på utsiden.

Bruker og gå med den sånn når jeg er alene.

Og det er det beste jeg vet¨.

• 1 år senere...
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er faktisk ganske vanlig at folk tenner på sokker, har hørt det mange ganger før og sett forskjellige sider dedikert til akkurat dette på nettet.

Det sies at det er en ganske ny og hurtigvoksende fetish.

personlig her jeg tent på langt rarere ting og det VET dere at dere også har kritiserere! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...