Gjest lek linda Skrevet 24. mars 2003 #1 Skrevet 24. mars 2003 Hei, jeg er en jente på 25år som tenner på å ta sokkene utenpå joggebuksa... jeg liker best aerobic sokker,dere vet de hvite kraftige, de er så lange og gode Er det noen andre jenter som tenner på det samme? jeg vet at aerobic sokker har gått av moten, men jeg har på følelsen at det er mange som går slik for det.......har jeg rett? champion sokkene kommer på en god 2 plass, jeg elsker å ta de utenpå og.......
Skusla Skrevet 24. mars 2003 #2 Skrevet 24. mars 2003 Eh..... :o Er dette seriøst?? Sorry altså, men jeg må nesten spørre.... :oops: Jeg kobler ikke sokker utenpå joggebukse med noe som tenner meg hvertfall.. Ikke bruker jeg sokker utenpå heller...
Gjest Gjesta Skrevet 24. mars 2003 #3 Skrevet 24. mars 2003 Skusla; jeg henger meg på svaret ditt jeg...Har ikke noe å tilføye, bare et lite Hver sin lyst, sier jeg...
Gjest Anonymous Skrevet 25. mars 2003 #4 Skrevet 25. mars 2003 Sokker utenpå joggebuksa tenner meg omtrent like mye som lisseslips utenpå grilldressen... :o MEd andre ord; det går mot sommer!
Frk Doodad Skrevet 25. mars 2003 #6 Skrevet 25. mars 2003 Jøss, er dette særiøst??? Tenner du på å ta sokkene utenpå buksa på deg selv :-? :-? Unskyld meg, men jeg velger å se på dette som en spøk!
monja Skrevet 25. mars 2003 #9 Skrevet 25. mars 2003 HARRY!!! har liksom ikke mer å tilføye. Vel, kanskje litt :o forresten.
Gjest Kira Skrevet 25. mars 2003 #10 Skrevet 25. mars 2003 Skusla; jeg henger meg på svaret ditt jeg...Har ikke noe å tilføye, bare et lite Hver sin lyst, sier jeg... Ja ... Men ... Hææ? :o
starie Skrevet 25. mars 2003 #11 Skrevet 25. mars 2003 Jeg kan ikke si at det gjør meg sånn superkåt nei..
Gjest Iselin Skrevet 25. mars 2003 #12 Skrevet 25. mars 2003 Nææ, akkurat det tenner jeg på også :o (for ordens skyld: k ø d d a )
Gjest lilly22 Skrevet 25. mars 2003 #13 Skrevet 25. mars 2003 jeg tenner over hode ikke på å rundt med sokkene uten på buksa.... Men det er digg å ta på seg treninsbuksa med et par aerobic sokker untenpå en klein søndag når man kun skal ligge i sofaen, å det tror jeg flere kan si seg enig i....???
MarianneE Skrevet 26. mars 2003 #14 Skrevet 26. mars 2003 Kos deg med sokkene dine, jeg tror jeg aller helst foretrekker andre ting......... Også aerobick-sokker, da! Kanskje dette er grunnen til at de gikk av moten? Altfor mange som trakk dem på utsiden av buksa?
Gjest sexysadie Skrevet 27. mars 2003 #17 Skrevet 27. mars 2003 Tydelig at sokker er en frekkere ting enn man tilsynelatende skulle tro...
Gjest Lastebilsjåfør Skrevet 27. desember 2008 #18 Skrevet 27. desember 2008 Hei, jeg er en jente på 25år som tenner på å ta sokkene utenpå joggebuksa... jeg liker best aerobic sokker,dere vet de hvite kraftige, de er så lange og gode Er det noen andre jenter som tenner på det samme? jeg vet at aerobic sokker har gått av moten, men jeg har på følelsen at det er mange som går slik for det.......har jeg rett? champion sokkene kommer på en god 2 plass, jeg elsker å ta de utenpå og.......
Gjest Lastebilsjåfør Skrevet 27. desember 2008 #19 Skrevet 27. desember 2008 Hei jente 25 år. ¨ Jeg er en gutt som liker å ha dem sånn som du liker. Jeg liker også sånne lange og myke Champion sokker på utsiden. Bruker og gå med den sånn når jeg er alene. Og det er det beste jeg vet¨.
Gjest AnonymBruker Skrevet 1. mai 2010 #20 Skrevet 1. mai 2010 Er faktisk ganske vanlig at folk tenner på sokker, har hørt det mange ganger før og sett forskjellige sider dedikert til akkurat dette på nettet. Det sies at det er en ganske ny og hurtigvoksende fetish. personlig her jeg tent på langt rarere ting og det VET dere at dere også har kritiserere!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå