Gå til innhold

Er det bare meg?? Selvforsvar

Mann 40

Anbefalte innlegg

Moderator stengte tråden før jeg fikk svart på et innlegg som jeg oppfattet som angrep. Nå sitter jeg med en jævlig ekkel følelse, føler meg virkelig ille til mote. Sexysadie skrev følgende innlegg (antar at dere fulgte debatten så jeg slipper å rekapitulere for mye):

Hadde det vært noen av de mannlige aktørene her inne på forumet som hadde siklet slik etter noen av tenåringsjentene inne i Idol hadde de virkelig fått høre hva slags griser de egentlig er...

For å teste denne hypotesen siterte jeg sexysadies innlegg og skrev:

Så sant, så sant. Jeg sikler ofte etter tenåringsjenter og min alder tatt i betraktning sier det seg selv at jeg er en ultrapervers pedogris.

Jeg trodde ikke det var mulig å mistolke dette, men jeg tok feil. Føler at jeg burde heve meg over avskyærklæringene, men klarer det faktisk ikke, skriver derfor dette innlegget. Altså, jeg har aldri hatt sex med noen under 19 år, og har aldri elget meg innpå ungjenter etter at jeg ble voksen. Likevel, med fare for å sette i gang et nytt hælvete: Når jeg ser en vakker, velskapt 16-åring med kvinnelige former kan jeg få seksuelle tanker. Poengterer at jeg selvfølgelig ikke har planer om å gjøre seksuelle tilnærmelser i en slik situasjon.

En annen sak er at 16-åringer er seksuelle vesener, understreker at jeg vet deres preferanser ikke går i retning av 40-åringer. Noen snakker som om barn og ungdom ikke er seksuelle vesener, det er de selvfølgelig. Selv har jeg hatt seksuelle tanker og fantasier om voksne kvinner siden jeg var ca seks år.

En liten histore fra min ungdom: Jeg var ca 17 år en gang jeg gjorde hagearbeid for en gammel grandtante, hun var mellom 80 og 90 år. Det var varmt og jeg gikk i shorts og bar overkropp, etter en stund kom hun og satte seg på en benk like ved der jeg arbeidet. Hun satt og betraktet meg lenge og vel og jeg er sikker på at hun så på min brune, svette og unge mannskropp med kvinneøyne. Jeg syntes ikke det var ekkelt da og jeg synes det heller ikke nå.

Viser forøvrig til Nelles gode innlegg mot slutten av den stengte tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke lest den gjeldene tråden så jeg vet ikke om du uttrykte deg slik at det kunne misforstås, men ettersom du skriver her, burde du ikke fått noen sterke reaksjoner på dette. Vi gutter er blottet for alder når vi ser en hard, fast, og veldreid kvinnekropp... Kall oss gjerne griser, men slik er det bare...

Det vil imidlertid IKKE si at vi faktisk gjør noe med det! Det vil faktisk ikke si at vi drømmer om å gjøre noe med det heller! Det er nesten som når en lekker bil svinger forbi oss. Vi MÅ titte.... :ler:

Jeg kan selv titte på jenter rundt den lovlige alder, men kunne aldri tenke meg å ha sex med dem. Nå er det erfaring som teller for min del og det får man ikke med slike småberter. Dessuten har jeg en sånn seksuell sperre som gjør at jeg ikke klarer å ha sex med så unge jenter. Da jeg var singel og 24 var det ei på 16 som la seg etter meg, men jeg klarte ikke få meg til å gjøre det med henne. Hun var fullvoksen kroppslig, men etterhvert fant jeg ut at hun ikke var så voksen i tankegangen sin enda. For min del ble det veldig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Jeg har heller ikke lest tråden du referer til, men en ting som er helt sikkert er ironi er veldig vanskelig å ytre gjennom det skrevne ord. Har opplevd at det er store forskjeller på om du bor sør eller nord i landet også for hvordan folk oppfatter det du skriver..

Vel, ingen av oss damer kan vel si at vi ikke haka detter i gølvet når det kommer et veltrent , velkledd og lekkert mannebein spankulerende forbi.. Vi er bare litt flinkere til å skjule det enn dere menn er, men vi sikler som bare det innimellom :) Og jeg er helt enig med deg i at de gjerne kan være dødslekre, men at man overhodet ikke føler lyst for noen som er pur unge.

Håper de som har misoppfattet deg får seg med seg denne tråden - jeg tror ikke du er et svin :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Vel, ingen av oss damer kan vel si at vi ikke haka detter i gølvet når det kommer et veltrent , velkledd og lekkert mannebein spankulerende forbi.. Vi er bare litt flinkere til å skjule det enn dere menn er, men vi sikler som bare det innimellom :):lol:

PØH! Jeg opplever stadig vekk at damer sklir av barkrakken når jeg kommer grasiøst spankulerende forbi... :ler:

Til orientering: Det var et snev av ironi her også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier meg enig med Sexy Sadie.

Jeg tar meg overhodet ikke nær av at en mann kan tenke sitt ved synet av en ung kvinnekropp. Det jeg selvfølgelig tar meg nær av, er når disse mennene utnytter disse jentene og utfører tankene sine i praksis.

Men jeg kan som sagt ikke utfra innlegget ditt lese at du har slike ønsker, mann 40. Og jeg synes det er utrolig at noen kvinner faktisk tror at det er unormalt eller perverst å "sikle" etter en 16 åring, når denne ikke har en barnekropp, men en fullt utviklet kvinnelig en. Forskjellen på en "pervers gris" og en vanlig mann med "skitne tanker", er jo at de "vanlige" faktisk forstår at en så ung jente fortsatt er et barn i hode og følelser, og følgelig ikke er interessert i å gå videre med "fantasiene" sine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lisa-Beth, ikke innlogget

Jeg foreslår at dere leser tråden som er omtalt:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=26796

Jeg henviser spesielt til Maiken's svar på siste side, som jeg synes favner essensen i det jeg opplevde som problematisk i Mann 40 sitt utsagn.

Maiken; supert innlegg! Beundrer at du kan opptre med både humor og seriøsitet, slik du beviste i det aktuelle svaret, samtidig som du også er irettesettende, som absolutt var på sin plass! Du gjør det allikevel ikke uten varme.

Mann 40; hold pedofili- og pervogrisspekulasjonene unna den tråden, hvis du overhodet fikk med deg det Maiken skrev, burde du skjønt at det var på et annet plan det ble reagert.

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Scampi

Har lest tråden nå, men synes du overreagerer. Mann 40 var ironisk og jeg reagerte overhodet ikke på det han sa. Litt humoristisk sans bør man ha, selv om det etter hvert ble et ømtålig emne som ble diskutert. Ikke glem hva som var emnet - ei som var gammel nok til å være mora til en kar som måtte inn under dyna etter å ha sett ham på tv... Synes mann 40 brukte uttrykk som er sterkere enn vi kvinner bruker, men sånn er de jo bare - rå i kjeften og snill på bunnen. Velger å tro det i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser det som er skrevet i tråden, og jeg oppfatter dette mann40 presenterer kun som et ytterpunkt for det Nelle skriver. Hvorfor skal det være slik at når vi menn ser på ei ung, sexy jente, er vi griser, men når dere ser på en ung, kjekk mann, er det helt ok?

Svaret på dette er at vi faktisk har ødelagt dette for oss selv. Der dere kvinner klarer å legge bånd på dere i større grad, er menn svakere når lysten tar overhånd. Det er menn som stort sett er overgripere og pedofile. Dette gjør at det blir betegnet som grisete når vi titter på unge jenter.

Jeg synes allikevel det blir feil når dere drar alle oss menn over samme kam. Vi er riktignok enkle i tankegangen, men pedofile og ekle er vi ikke fordi vi ser på en fullvoksen og snerten kvinnekropp som viser seg å tilhøre ei ung jente. De aller fleste av oss lar være å leve ut evt. lyster som måtte komme.

Jeg skjønner allikevel tankegangen til Maiken og Lisa-Beth, kloke som de alltid er. Det er viktig å gi signaler til noe man føler virker feil, selvom jeg føler at det i dette tilfellet var en misforståelse.

Hører gjerne fra mann40, så han får forklart dette litt bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Noe av problemet med unge mennesker og sex er grensesetting. For mange mennesker er det helt naturlig å beskytte seg selv ved riktig grensesetting, andre har derimot en personlighetstype som gjør at de har lett for å tenke mer på andres behov enn egne. Personer som tilhører sistnevnte gruppe kan komme til å ha sex med en annen person selv om de ikke har lyst. Dette gjelder ikke bare unge mennesker, men uheldige situasjoner kan nok lettere oppstå når vedkommende i tillegg er ung og generelt uerfaren. Nå tror jeg ikke det nødvendigvis er uheldig for en 16-åring å ha sex med en 25-åring, det kan tvert i mot være bedre med en omtenksom og oppmerksom 24-åring enn en selvopptatt 16-åring som bare er ute etter å tømme seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg ikke det nødvendigvis er uheldig for en 16-åring å ha sex med en 25-åring, det kan tvert i mot være bedre med en omtenksom og oppmerksom 24-åring enn en selvopptatt 16-åring som bare er ute etter å tømme seg.

Beklager aldersrotet.

L-H, innleggene til Maiken var gode, men malplasserte.

Dette er en interessant debatt, men jeg har sagt mitt siste ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenk så mye på det. Der er noen som må kverulere og snu på alt som blir sagt. Jeg har heller ikke lest den tråden du prater om, men tenker at de fleste har sikkert gitt deg tvilen til gode.

Det gjør jeg i hvert fall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Når jeg ser en vakker, velskapt 16-åring med kvinnelige former kan jeg få seksuelle tanker.

Du snakker hvertfall som en pedofil når du bruker ord som "kvinnelige former" i kombinasjon med "velskapt 16 åring". Det er like før du beskriver henne som en "fristerinne" og da blir du lett satt i båsen pedogris.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla.... Nelle skrev

Er det bare meg, eller er det flere som må legge seg litt under dyna uten klær etter å ha sett David i Idol fremføre en låt på TV?  

Slik jeg ser dette er det ingen forskjell på hva Mann 40 skrev, virker da som om Nelle også fikk seksuelle tanker?

Mistenker hverken Nelle eller Mann40 for å være pedofile her av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Embla s

jeg har lest tråden, og Mann 40 er vel en smule ironisk når han omtaler seg som "siklende gris" (husker ikke ordrett)... Syns absolutt ikke det er grunn til å kalle Mann 40 pedofil/gris/etc/etc

(og poenget hans var: Når en voksen dame sikler etter unge gutter er det morsomt og søtt, mens hvis en mann sier det samme om en ung jente, er han ekkel og pedofil-faen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ingen, såvidt jeg vet, som har kalt Mann 40 for pedofil gris etc. bortsett fra ham selv. Skjønner jo at DET var ironisk ment fra ham, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indiangranny
Milla.... Nelle skrev

Slik jeg ser dette er det ingen forskjell på hva Mann 40 skrev, virker da som om Nelle også fikk seksuelle tanker?

Mistenker hverken Nelle eller Mann40 for å være pedofile her av den grunn.

Det gjør ikke jeg heller Kristian 71,jeg ville heller kalle det seksuelle fantasier og det er jo lov. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelle og Mann 40 burde holdt disse seksuelle fantasiene for seg selv. Temmelig taktløst å dele dem med oss andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...