Gå til innhold

Panna mi er erogen sone

Fremhevede innlegg

Skrevet

panna mi er en erogen sone. Jeg ble først oppmerksom på det i tyveårene, få jeg var syk og kjæresten strøk meg over panna... Men jeg kan ikke gjøre det på meg selv. Jeg fikk en deilig liten orgasme der jeg lå i senga. Jeg får orgasme veldig lett, det gjelder også brystorgasme. Men panna? Det kan ikke være normalt. Jeg tror det bare fungerer når jeg har feber, og nå har jeg fått influensa... Jeg er ultrafølsom i hele kroppen, og kømmer nesten hver gang min mann kjenner på ramma mi. Min lille hemmelighet :-)

Har noen hørt om noe liknende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ligger i senga med mobilen... Det snek seg inn en T9-relatert feil. Panna, ikke ramma.

Gjest glamourgirl
Skrevet

Har man noen litt "uvanlige" orgasmesteder, så vær takknemlig for dem, ikke fokuser på om det er normalt eller ikke.

Jeg kan få orgasme av å bli bitt i skulderen, en god klinings, bryster osv.

Det er stas og vanlig for meg, og uvanlig for andre. Så jeg koser meg med det jeg har...

Gjest Gjest_Mann_*
Skrevet

Jeg har lært meg å få hjerte og hals orgasmer. Det er bare et sprøsmål om evnen til å fokusere energi.

Skrevet
Jeg har lært meg å få hjerte og hals orgasmer. Det er bare et sprøsmål om evnen til å fokusere energi.

:overrasket: Har aldri hørt om noe sånt.

Kan du forklare?

Skrevet
:overrasket: Har aldri hørt om noe sånt.

Kan du forklare?

Wow, endelig en som spør! Jeg har skrevet om dette og andre seksuelle ting som sprenger grensene for hva folk tror er seksuelt mulig før, men ingen virker interesert.

Jeg skal gi deg et skikkelig svar i løpet av helgen, men må legge meg nå. Nå kan jeg bare gi kortversjonen. Hovedpoenget er at de følelsene du opplever som seksuelle er en form for energi som man kan forflytte rundt i kroppen, manipulere og øke med tankens kraft, fokus og pust. Dette virker umulig i begynnelsen, men er mulig for alle og ikke så vanskelig egentlig. Det krever bare at man øver litt. Dette gjøres i varierende grad med forskjellige følelser av alle som driver med yoga og meditasjon.

Du kan gjøre følgende eksperiment når du onanerer: Når du begynner å onanere så puster du rolig og er meget avslappet og prøver å være tilstede og kjenne alt du kjenner i kjønnsområdet mer enn du vanligvis gjør. Du prøver ikke å skape en følelse du bare kjenner det som er der uansett hva. Du har heller ikke et anstrengt fokus, men et lett registrerende nærvær. Hver gang du mister fokus bringer du det bare tilbake uten å bli irritert. Etter en stund bør du oppleve at du kjenner kjønnsområdet litt sterkere enn vanlig.

Når du har blitt skikkelig tent og gjerne har hatt en orgasme så kommer neste ledd. Du skifter fokus opp mot nedre mageregion stimulerer denne med å stryke med hånden fra kjønnsområdet og opp hit og prøver mentalt å dra den seksuelle energien opp til dette området. Når du puster inn så trekker du liksom følelsene oppover i kroppen. Når du føler sterkere i dette området kan du ta øvre mage og så brystene og fortsette opp til hodet. Dype lange pust er viktig, men du kan veksle med raske og korte i blant. Dette vil hjelpe deg til å få en sterkere orgasme som favner større deler av kroppen. Etter hvert kan du også fokusere mere på å skape seksuell energi i områdene du fokuserer på enn å dra den til disse områdene, men det er greit å varme opp med dette først.

På denne måten kan du orgasmer i et hvilket som helst organ. Når du har jobbet deg opp magen kan du fokusere på hjertet hvis du vil. En hver del av kroppen generer litt ulike følelser og jobber du med hjertet vil du føle mye kjærlighet og lignende følelser mens du holder på. Selv om du ikke får en hjerteorgasme kan det føles vidunderlig. Bare stryk frem og tilbake over det og bring bevsitheten dit. Du kan også avtale med en partner at han etter oppvarming og en liten tur med jobbing fra fitta di og oppover fokuserer utelukkende på brystene eller hjertet i 20 minutter og se hva som skjer. Hvis han gjør det bør han imidlertid ta bitte små pauser hvor han pirrer deg eller svært kort berøerer ett annet område. Kontinuerlig stimulans desensiverer et område.

Etter hvert kan man få en ekstrem grad av kontroll over dette. Jeg trekker seksuell energi opp ryggraden til hodet og ned igjen foran i sirkler mens jeg har sex nesten uten å tenke på det. Dette gjør at jeg kan får orgasmer uten utlsøning og at orgasmene blir enorme og lange. I det hele tatt så er det økonomisk å dra seksuell energi bort fra kjønsorganene deler av tiden for å forøke dem.

Skrevet

Glemte å nevne at alt dette finner man innen tantrisk sex. Alle bøker vil imidlertid ikke forklare dette.

Skrevet

Kan tenne, og i visse tilfeller få ekstrem nytelse ved stimuli av håndleddene. Kan også tenke meg til orgasme, eller bli snakket gjennom det.

Og til den andre gjesten som skrev over meg her: Artig å se andre som er interessert i det samme. Er fortsatt i lekefasen på det, men at det går an å flytte energien/fokus fra sted til sted er utrolig spennende. Håper jeg får anledning til å prøve ut den partnerøvelsen du beskriver om ikke så alt for lenge :)

Skrevet
Kan tenne, og i visse tilfeller få ekstrem nytelse ved stimuli av håndleddene. Kan også tenke meg til orgasme, eller bli snakket gjennom det.

Og til den andre gjesten som skrev over meg her: Artig å se andre som er interessert i det samme. Er fortsatt i lekefasen på det, men at det går an å flytte energien/fokus fra sted til sted er utrolig spennende. Håper jeg får anledning til å prøve ut den partnerøvelsen du beskriver om ikke så alt for lenge :)

Utforsk halebenet og området mellom den første og andre ryggvirvelen fra nedsiden med veldig rolige bevegelser. Her ligger det seksuelle sentre. I tillegg kan du google meridian lines. Langs meridianene så reiser seksuell energi lettere enn andre stedet. Spesielt rett opp ryggraden og rett ned på midten av kroppen. Men skal man få det fra øvre hode og nedover så hjelper det å berøre ganen med tungen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...