Gjest Gjest_Jorna_* Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Musa mi er en sorg... Den nekter å lukke seg! Spriker jeg med beina, gaper den opp på jeg får inn de to første ledd av en finger uten å være borti. Den er lukket sålenge beina er samlet, og fungerer seksuellt hvis jeg bruker glidemiddel. Er det flere med dette problemet?
Gjest Reven Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Du er ganske vanlig. Ta en titt i Venusbloggen
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Du er ganske vanlig. Ta en titt i Venusbloggen Det er IKKE normalt at skjeden er åpen innover hele tiden og ikke lukker seg. Hun sier jo at hun kan føre inn en finger til andre leddet uten å være bort veggene! Har ingen andre råd enn at du bør gå til GU TS! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Dette KAN være helt normalt jo. Skjeden kommer i de fleste utgaver skal jeg si deg. Men jeg lurer, har du hatt en fødsel? Uansett, det finnes muligheter for å stramme inn hele skjeden, fra åpningen og oppover. Dette kan enten fåes av det offentlige, eller så kan man gjøre det på en privatklinikk. Jeg antar at sex ikke er særlig tilfredstillende da? Lykke til, håper du får rettet det OM det er det det du ønsker
venus* Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 Du er ganske vanlig. Ta en titt i Venusbloggen *dåne* Våre praktfulle blomster I alt har vi fotografert 53 venusblomster. Det som var så spennende, var at selv om blomstene hadde likhetstrekk, var de også forskjellige. Er det for eksempel slik at det finnes kun noen få ulike, eller er det slik at blomstenes variasjon er uendelig? VENUSBLOMSTER!!! My god. Men mer seriøst til TS: jeg ville spurt legen/gynekologen om det. At det er vondt og tørt høres ut som en ubalanse i et eller annet. Det har antagelig ingenting med tranghet å gjøre i hvert fall.
venus* Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Jeg skjønner at det må ha vært sterke, ubevisste, krefter i gang når jeg valgte nicket mitt. Den er komplett med asterisken som kan tolkes som en blomst
Gjest Gjest_Jorna_* Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Hvem snakker om tranghet? Den er ikke trang.
Gjest Gjest Skrevet 3. september 2007 #9 Skrevet 3. september 2007 Dette KAN være helt normalt jo. Skjeden kommer i de fleste utgaver skal jeg si deg. Er klar over det kjære! Men lukkemuskelen ytterst har samme funksjon hos oss alle så fremt den ikke har blitt skadet under fødsel eller på annen måte. Lukkemuskelen er ment å skulle holde inngangen til skjeden lukket, først og fremst for beskyttelse mot fremmedlegemer o.l. Det er vel ikke akkurat noe å krangle om? Tror denne åpenheten henger sammen med tørrheten på en måte. Bestill time hos gynekolog så fort som mulig! Du skal ikke behøve å gå og lide over noe som sikkert kan fikses ganske lett. Lykke til, vil gjerne høre hvordan det gikk!
Gjest kniper'n Skrevet 3. september 2007 #10 Skrevet 3. september 2007 Tørrhet i skjeden kan skyldes Sjøgrens eller hormonforstyrrelser. Det at den er åpen og at du kan få inn såpass mye uten å røre veggene tyder på at du kan ha godt av å trene knipeøvelser regelmessig. Se her for en guide: http://www.raringen.no/article/00201.shtml Prøv knipeøvelser først, og deretter kan du vurdere kirurgi om det ikke hjelper!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå