Gå til innhold

Da var jeg gift gitt

Anbefalte innlegg

Skrevet

28.07.07 ble jeg altså kone og nå har jeg vært godt gift en hel mnd :bryllup:

Dagen ble mer enn perfekt og jeg skulle så gjerne gjort det engang til:-D Dagen gikk utrolig fort, men heldigvis har vi det på video. Tenkte å dele noen av høydepunktene med dere her inne, syns jeg må "gi" noe tilbake da jeg har fått mye hjelp og tips fra dere her inne.

Dagen begynte med grått vær og stri regn, den første tanken var at vi ikke fikk kjørt hest og vogn fra kirka til lokalet. Det var den store drømmen da jeg er hestejente. Men ble enige med kusken om å holde kontakten frem til vielsen for å se det an.

Kl ti møtte jeg og min forlover opp til frisøren for sminke og håroppsett. Fortsatt ingen nerver hos meg, mens forloveren min var helt på tuppa:) Etterhvert kom fotograf og videograf og venninne med champagne.

Kl kvart på to begynte vi å kjøre til kirken, fortsatt ingen sommerfugler. Det hele var på en måte uvirkelig. Men da jeg sto utenfor kirkedøren med pappa kom skjelven og jeg husker ikke noe av da vi gikk inn. Vielsen var nydelig med to solosanger, ei venninne som leste bibelvers og ei anna venninne som danset til saksofonmusikk.

Etterpå var det fotografering som ble gjort ved kirken, fortsatt litt duskregn og grått, men ble enige om å gamble med hest og vogn. Kl 16.30 da kusken kom ble det sol(!) og det var sol hele turen som tok ca 30 min. Snakk om flaks!

Middagen gikk strålende, med mye god mat, taler og sanger. Hadde varslet toastmaster om at de ikke skulle legge inn for mye sang, men det ble akkurat passe. Jeg er så glad jeg holdt tale, til dere som har tenkt på det men ikke vet om dere tør: Gjør det! Dere kommer til å angre hvis dere ikke gjør det.

Kakespising og brudevals gikk strålende også var festen igang.

Hele kvelden var kjempe gøy og dere vordende bruder må glede dere!

Kommer gjerne med flere detaljer og tips hvis noen lurer på noe.

Klem fra nygift

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer som mann og kone!

Hørtes ut som dere hadde en super dag!!

Skrevet

*sukk* :rødme:

gleder meg til jeg får oppleve en sånn dag

Skrevet

Høres ut som dere hadde en kjempefin dag.

Lykke til som nygifte :bryllup:

Skrevet

Gratulerer! Så fint å høre at alt gikk etter planen :)

Åh, har du bilder?? Er jo så morsomt å se hvordan alle ser ut i sine nydelige kjoler og dresser :rødme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...