Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 http://shop.hm.com/media/products/555/DL55...003_64_3798.jpg ..og kan si litt om den er egnet for vinterbruk eller om det er mer en høstkåpe.
kitekatt Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 http://shop.hm.com/media/products/555/DL55...003_64_3798.jpg ..og kan si litt om den er egnet for vinterbruk eller om det er mer en høstkåpe. De har disse kåpene hvert år, enten enkelt eller dobbeltknappet. Jeg har hatt den siste årene og vil si at til de kaldeste vinterdagene holder den ikke, men er det mildt og man har en god genser under går det helt ok. Fin om høsten, skulle ønske jeg hadde den nå..hehe. Så jeg pleier å ha den og en boblejakke også bytter jeg på alt ettersom hvor kaldt det er Obs.: jakken er kjempefin, men den holder bare en sesong før den blir stygg i stoffet, dersof kjøper jeg ny hvert år. men den er jo ikke så dyr, så det funker for meg
Gjest elianne Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Denne var kjempefin, men jeg finner den ikke på hm.no! Hvilken kategori ligger den under? Trodde jeg var flink å lete jeg, men..
kitekatt Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 (endret) Denne var kjempefin, men jeg finner den ikke på hm.no! Hvilken kategori ligger den under? Trodde jeg var flink å lete jeg, men.. Den ligger på ytterklær. Hovedbilde er kåpen i lilla hvis jeg ikke husker feil? Ps.: Disse havner alltid på salg etterhvert for jeg tror de tar inn ganske mange, så jeg pleier å kjøpe de på vinteren til halv pris Da har jeg de også til våren. Men trenger du jakke NÅ, funker jo ikke det Endret 30. august 2007 av kitekatt
Rhiakath Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Jeg har den. Syns den er veldig fin, selv om jeg ikke er helt fornøyd med passformen (syns det skulle vært en innsvigning i ryggen og ikke bare rett ned, ser litt posete ut på ryggen av den grunn). Jeg skal bruke den til vinteren, men så er ikke jeg det mennesket som er mest ute om vinteren heller (duger nok ikke for lange turer, men til og fra jobb og skole og slikt er det helt greit).
Gjest Liss Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Så den er tykkere enn den kåpa med de tre store knappene som "alle" kjøpte fra H&M i fjor?
kitekatt Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 (endret) Så den er tykkere enn den kåpa med de tre store knappene som "alle" kjøpte fra H&M i fjor? Det vet ikke jeg, men den hun spør om har 60% ull. Den jeg hadde var 70% ull. Men det var ikke den med de tre store knappene altså, den vet jeg lite om. Men det kan være en god indikator å se på ullprosenten. Jeg vil si at hvis det er rundt 0 grader, er den grei å bruke. Ikke noe kaldere enn det. Endret 30. august 2007 av kitekatt
brumma* Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 Jeg bruker den type jakker (rundt 60% ull) hele vinteren jeg... På de kaldeste dagene tar jeg bare en tynn ullgenser under. (For ordens skyld, jeg har ikke prøvd akkurat den kåpen det er linket til.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå