Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 29. august 2007 #1 Del Skrevet 29. august 2007 Hei! Jeg har en jeg liker godt, som jeg møter i studiesammenheng. Trenger deres aller beste flørtetriks, med blikk, berøring, osv. Jeg vil ha ham, og det fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Del Skrevet 29. august 2007 Hei! Jeg har en jeg liker godt, som jeg møter i studiesammenheng. Trenger deres aller beste flørtetriks, med blikk, berøring, osv. Jeg vil ha ham, og det fort 2 skritt frem og ett tilbake kan brukes på alle plan i sjekking. Du kan bruke de i forhold til kroppskontakt ved at du initierer eller inviterer til opptraping av det 2 "nivåer" for så å dra det litt tilbake og la ham gjennopprette det og ta det videre. I praksis kan det bety at du tar på ham når du lener deg inntill ham på en litt mer intim måte enn vanlig og holder litt ekstra lenge, så gjør han noe tilsvarende, så trapper du litt ekstra opp med litt mer intim/flørtete berøring (her er vi fortsatt på et meget uskyldig plan som ikke trenger å bety flørt), han følger opp, la det være der litt, så blir du litt mer tilbakeholden. Senere så kan du virkelig råflørte fysisk og på annet hvis og så dra det ned litt. Siden du er jente er det ekstra viktig at du fisker litt etter å få ham til å jage deg. Du kan lese Tracey Cox superflørt om kroppsspråk og flørt. Ellers så har jeg skrevet en del om sjekking fra menns perspektiv i tråden tanker etter en nettdatingperiode. Jeg er ikke trådstarter, men har skrevet litt lengre nede om metodene til en som kalles Juggler. De er gode, enkle og kan i stor grad også brukes av jenter. Kle deg akkurat passe sexy. Du bør ikke kle deg for utfordrende fordi det kan sende feil signaler, men du bør kle deg slik at klærne dine kommuniserer sex 20-30% mer enn de vanligvis ville gjort, hvis du skjønner hva jeg mener. Kle deg litt babete. Auraen av en babe har mye å si for å bli lagt merke til og for tiltrekning. Bare ikke overdriv. Noen jenter kler seg "for andre jenter", du skal kle deg "for gutta". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #3 Del Skrevet 29. august 2007 Må komme med en kommentar til. Hvis du vil bli kjæreste med ham og ikke bare ha sex så ville jeg vært forsiktig med for direkte sjekkestil. Jeg ville heller brukt klassiske kvinnelige invitasjoner med kroppspråk for å få ham til å tro at det er han som starter. Forresten ville jeg googlet spørsmålet heller enn å spørre i et forum. Da vil du finne råd skrevet av litt mere proffe folk enn du finner her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå