monja Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Noen som har prøvd Barnehagepakken fra Sportmann? Med parkdress, regntøy, fleecedress og refleksvest? Bra eller dårlig?
LilleKylling Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Er det umbro? I så fall har jeg prøvd den, og den var veldig bra.
monja Skrevet 29. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2007 Jeg tror ikke det sto noe merke på den :klø:
LilleKylling Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Nei, jeg så det... da vet jeg ikke om den er bra. Umbro hadde slik pakke for 4 år siden er det vel. Tror den kostet det samme. Solgte i MX sport butikker.
Rubina D Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Jeg har prøvd den og synes den er helt grei, vinterpakken med bobledress, lue, votter og hals derimot var jeg ikke så fornøyd med.
Rafi Skrevet 17. september 2009 #6 Skrevet 17. september 2009 Gammel tråd, men er vel ikke noe vits i å starte en ny:) Vurderer å bestille barnehagepakken. Noen som har prøvd denne i år, og har noe formening om den er bra? Hvordan er den i str? Gutten min drukner i reflex sin dress i 86, men reflex er jo stor i størrelsen...
Umuriel Skrevet 17. september 2009 #7 Skrevet 17. september 2009 Jeg står over. Bevernylon kan jeg ikke fordra (tung og trekker vann), og har man en skikkelig dress trenger man ikke regntøy i tillegg. Ikke liker jeg fleece som mellomlag heller. Rafi: Reflex er store i størrelsen ja, min nesten toåring passer enda dressen vi kjøpte sist høst i str 80. Den er veldig knapp til ham nå da og brukes kun som nøddress. Men den dressen har vi vært kjempefornøyd med. Har ikke behøvd regntøy i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå