Gjest Linn24 Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 (endret) Hei. Lurer litt på hvor dere finner deres drømmekjoler dere som bor i østfold? Har dere en butikk å anbefale? Lurer på å dra til Danmark å kjøpe. Vet det er mye billigere der. men kanskje etter at tollavgifter osv er betalt så blir det vel kanskje hipp som happ? Har sett nydelige kjoler hos Lilly i København til 5000 kr, og har hørt at leiepriser her i Norge ligger på det. Hvor mye skal dere gi/ ga dere for kjolene deres? Endret 16. september 2007 av Linn24
t-schnuppa Skrevet 30. august 2007 #2 Skrevet 30. august 2007 Uansett hva du gjør , anbefaler jeg deg til IKKE å oppsøke Bruden i Fokus i Fredrikstad. Helt elendig service og en utrolig sleip innehaver! Jeg var nemlig innom der først, men endte opp med å finne kjolen i Ski. Man å betale toll hvis du kjøper kjole fra utlandet, men uansett så kan du spare masse penger på å faktisk gjøre d! Lykke til med alt. D blir en helt fantastisk dag :rødme: sukk...
LilleSolstråle Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg kjøper også min i Ski (Brud og bli ny brudesalongen). Kjempe fornøyd med dem. Super service og ganske fornøyd med prisen. Kjolen koster 8500 (da ordner de også steaming selvfølgelig) og det var da med frakt fra London. Den kommer i september :rødme:
Gjest Linn24 Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Tusen takk for svar Syntes det er helt supert å få tips og meninger om ting av de erfarene. da vet jeg at jeg iallefall ikke skal til bruden i fokus.
*Emma* Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg joiner dem som sier "HOLD DEG UNNA" Bruden i Fokus. Hnu lover og lover når du bare er å titter men såfort du har betalt depositum stopper servicen. blir fortsatt irritert når jeg tenker på henne... Jeg likte meg veldig godt på Ritas Brudesalong i Moss. Hun er koselig. Men hun hadde veldig mange stygge, gamle og umoderne kjoler. Jeg vet ikke helt om hun kanskje bestiller nye om du ber om en spesifik en feks. Det er godt mulig. (Jeg prøvde nemlig å se¨på ett stativ og da sa hun bare "Nei ikke bry deg om de...de er gamle..du kommer ikke til å like dem". Kanskje vært en ide å selge unna å ta inn noe nytt da eller...he he. Jeg kjøpte slør i Ski og var ikkeimponert over dem heller. Det tok myyyyye lengere enn de lovet og de lovte åringe meg når det kom..men da jeg bare gikk innom en dag var det plutselig kommet likevel. + at da hadde prisen gått opp...jeg påpekte at jeg var lovt en annen prisog fikk den likevel..men hun mått slenge ut en "Ja da tok hun feilhun som tok bestillingen." (Jeg gadd ikke si at det var hun selv som sto der den dagen og..ha ha.) Ang Lilly...om du skal til København og er borte over 24 timer kan du ta med deg varer for inntil 6.000kr tollfritt og mva fritt Innlegg redigert. vimse-mod Endret 31. august 2007 av vimse
*Emma* Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Jeg kjøpte forresten på Bruden i Fokus...men angret etterpå....
Gjest Linn24 Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 (endret) Jeg joiner dem som sier "HOLD DEG UNNA" Bruden i Fokus. Hnu lover og lover når du bare er å titter men såfort du har betalt depositum stopper servicen. blir fortsatt irritert når jeg tenker på henne... Jeg likte meg veldig godt på Ritas Brudesalong i Moss. Hun er koselig. Men hun hadde veldig mange stygge, gamle og umoderne kjoler. Jeg vet ikke helt om hun kanskje bestiller nye om du ber om en spesifik en feks. Det er godt mulig. (Jeg prøvde nemlig å se¨på ett stativ og da sa hun bare "Nei ikke bry deg om de...de er gamle..du kommer ikke til å like dem". Kanskje vært en ide å selge unna å ta inn noe nytt da eller...he he. Jeg kjøpte slør i Ski og var ikkeimponert over dem heller. Det tok myyyyye lengere enn de lovet og de lovte åringe meg når det kom..men da jeg bare gikk innom en dag var det plutselig kommet likevel. + at da hadde prisen gått opp...jeg påpekte at jeg var lovt en annen prisog fikk den likevel..men hun mått slenge ut en "Ja da tok hun feilhun som tok bestillingen." (Jeg gadd ikke si at det var hun selv som sto der den dagen og..ha ha.) Ang Lilly...om du skal til København og er borte over 24 timer kan du ta med deg varer for inntil 6.000kr tollfritt og mva fritt hihi, artig når man hører at folk driter seg ut på den måten. skylder på andre liksom. teit. så bra, tar med meg forlover`n min. Hvis vi drar dit, og finner slør og sko i tillegg så kan jo det stå på henne da. Endret 31. august 2007 av vimse
Lund Skrevet 30. august 2007 #8 Skrevet 30. august 2007 (endret) Hold dere unna prinsesse for en dag,ligger på Dillig. Dær har de bare gamle kjoler og sko...kjøpt sko dær og fant ut de var 15 år gamle Endret 30. august 2007 av Lund
Gjest Linn24 Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Hold dere unna prinsesse for en dag,ligger på Dillig. Dær har de bare gamle kjoler og sko...kjøpt sko dær og fant ut de var 15 år gamle oj da nevnte de ikke det da du kjøpte de?
*Emma* Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Var de brukt da? For om det er en gammel modell eller ikke har jo ikke noe å si bare du liker dem?
Lund Skrevet 16. september 2007 #11 Skrevet 16. september 2007 oj da nevnte de ikke det da du kjøpte de? Nei! uff,godt jeg bytte brudebutikk.Nå er det to uker siden jeg sto i kirken;-) Har nettopp kommet hjem fra bryllup reisen
Lund Skrevet 16. september 2007 #12 Skrevet 16. september 2007 Var de brukt da? For om det er en gammel modell eller ikke har jo ikke noe å si bare du liker dem? Ja de var brukte og vonde,,,,,jeg så det ikke før jeg var hjemme
Gjest Linn24 Skrevet 16. september 2007 #13 Skrevet 16. september 2007 Takk for alle tips Må meddele dere at jeg nå har kjøpt (bestilt) kjole. :-D Kjøpte i København jeg.
Lilywhite Skrevet 16. september 2007 #14 Skrevet 16. september 2007 Takk for alle tips Må meddele dere at jeg nå har kjøpt (bestilt) kjole. :-D Kjøpte i København jeg. Åh, jeg også tenker på det å kjøpe kjole i Danmark...så du har nettopp vært på Københavntur altså? Kan jeg spørre hva slags kjole du kjøpte og hva du betalte?
Gjest Linn24 Skrevet 16. september 2007 #15 Skrevet 16. september 2007 (endret) Åh, jeg også tenker på det å kjøpe kjole i Danmark...så du har nettopp vært på Københavntur altså? Kan jeg spørre hva slags kjole du kjøpte og hva du betalte? jepp, det har jeg. Planen var ikke å prøve kjole når jeg var der, men jeg og svigers gikk en tur inn i House of brides og Lilly. Man må egentlig bestille time i god tid. ca 2-3 uker før, men det var så stille der så jeg fikk prøve det jeg ville prøve. :bukke: Falt litt for en maggie kjole til 12.000, men etter at vi tok turen til Lilly så var den glemt. Prøvde en kjole til ca 4.700 NOK (varierer med kursen) Syntes den var så nydelig, så når jeg kom hjem og hadde fått sovet litt på det så ringte jeg å bestillte den. Den er helt enkel med litt perler. Til sammen for kjole, slør og underskjørt ender det vel på ca 6.700 NOK. Så jeg har ikke brukt mye tid på kjoleprøving. Endret 16. september 2007 av Linn24
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå