Gå til innhold

Velkomsttale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har holdt, eller har planer om å holde velkomsttale? Hva bør den inneholde? Noen gode forslag?

Skrevet

Vi syntes det ble nok taler i løpet av middagen, så vi hadde ingen "velkomsttale". Vi ønsket velkommen og fortalte hvor glade vi var for at de ønsket og feire med oss, og ga så ordet til toastmaster som fortalte litt om kjøreplanen. Ikke noe mer avansert enn det :)

Skrevet

Min far ønsket velkommen og introduserte toastmaster. Men holdt ikke noe lang tale.

Skrevet
Min far ønsket velkommen og introduserte toastmaster. Men holdt ikke noe lang tale.

Slik tror jeg det blir hos oss også....

Gjest nextlife
Skrevet

Så alle de praktiske opplysningene man trenger å formidle i begynnelsen gis av toasmasteren som er introdusert av velkomsstaleren?

Skrevet
Så alle de praktiske opplysningene man trenger å formidle i begynnelsen gis av toasmasteren som er introdusert av velkomsstaleren?

Ja :)

Skrevet

Jeg har litt lyst til å holde en liten velkomsttale. Bare for å ønske alle velkomne, si noen ord til min kjære, og introdusere toastmaster, som ingen av familiemedlemmene kjenner fra før. Ikke noe lang ting, bare litt for å sette rammen.

Om jeg tør det når den tid kommer, det er noe annet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...