BrudBergen Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Noen av dere som har holdt, eller har planer om å holde velkomsttale? Hva bør den inneholde? Noen gode forslag?
rusketulla Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Vi syntes det ble nok taler i løpet av middagen, så vi hadde ingen "velkomsttale". Vi ønsket velkommen og fortalte hvor glade vi var for at de ønsket og feire med oss, og ga så ordet til toastmaster som fortalte litt om kjøreplanen. Ikke noe mer avansert enn det
ija Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Min far ønsket velkommen og introduserte toastmaster. Men holdt ikke noe lang tale.
Sympatia Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Min far ønsket velkommen og introduserte toastmaster. Men holdt ikke noe lang tale. Slik tror jeg det blir hos oss også....
Gjest nextlife Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Min far ønsket velkommen og introduserte toastmaster. Men holdt ikke noe lang tale. Så alle de praktiske opplysningene man trenger å formidle i begynnelsen gis av toasmasteren som er introdusert av velkomsstaleren?
rusketulla Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Så alle de praktiske opplysningene man trenger å formidle i begynnelsen gis av toasmasteren som er introdusert av velkomsstaleren? Ja
Stine66 Skrevet 30. august 2007 #7 Skrevet 30. august 2007 Jeg har litt lyst til å holde en liten velkomsttale. Bare for å ønske alle velkomne, si noen ord til min kjære, og introdusere toastmaster, som ingen av familiemedlemmene kjenner fra før. Ikke noe lang ting, bare litt for å sette rammen. Om jeg tør det når den tid kommer, det er noe annet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå