Knøttet Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Syklusen min har ikke blitt helt stabil etter at jeg sluttet på pillen i mai. Forrige syklus var 29 dager lang, siste nå var på 27 dager. Hvordan kan jeg da vite når jeg har eggløsning? Jeg er CD7 på lørdag, men er litt bekymret for om jeg kan drikke likevel, fordi ei venninne ble gravid rett etter mensen, og min syklus ser ikke ut til å være stabil igjen enda. Noen som har noen tips?!
Kykkelikokos Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Du kan tempe eller ta eggløsningstester
GlamCat Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Jeg synes du har ganske stabil syklus. 29 eller 27 dager er ikke så veldig stor variasjon. Det er ganske perfekt det. Jeg har f.eks sykluser som kan være fra 40-70 dager lange. Som Kykkelikokos sier må du tempe, ta eggløsnigstester og/eller sjekke sekret eller livmorshalsen for å være helt sikkert. Lykke til.
Knøttet Skrevet 30. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. august 2007 takk for svar Hadde planer om å begynne så smått med el-tester denne måneden, så får se hvordan det går Så det er ikke så ille med sykluser på 27-29 dager? Det er jo bra, da. Får uansett prøve å ha mye sex hele tida, så slipper jeg tenke på akkurat når el er
Kykkelikokos Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 Annenhver dag-metoden fungerer jo for veldig mange. Og med en syklus som er såpass stabil tror jeg det kommer til å gå fint for dere Det gjorde det for oss i hvert fall! Og jeg hadde noelunde lik syklus som deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå