Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym akkurat nå
Skrevet

Tok en CB tidligere i ettermiddag,og den var negativ

så jeg la den i hylla over toalettet.

Nå skulle jeg kaste den,å da så jeg en svak svak stripe i

det ”gravid” vinduet

Før når jeg har forsøkt testet fra CB har det ikke vært

antydning til strek i det vinduet engang.

Men nå var det altså det.

Men den er veldig svak.

Jeg så den ikke tidligere idag pga lyset.og jeg hadde

ventet meg en knall blå strek.

Jeg måtte stå oppå do for å ta den ned fra hylla,og da lyste den opp streken.

Hva betyr det?

Er jeg gravid eller ikke?

Har andre fått en svak strek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

foreslår at du tester igjen.

MEn, selv om CB sier at testen ikke kan leses riktig etter 10 min, eller no, så vet jeg om flere som har fått strek etter MYE lengre tid enn det og vært gravide.

Gjest Mayamor
Skrevet

Det står i bruksanvisningen at du skal kassere testen etter 15 minutter (mener jeg det var...)...

Litt usikker på det med antall minutter - men det er helt sikkert at du ikke skal stole på testen etter en stund...

Dessverre er det ikke noe annet å gjøre enn å ta ny test i morgen tidlig...

Lykke til.

Klem fra Maya30

Skrevet

Jeg har også opplevd (flere ganger) at det har kommet en svak strek på CB lenge etterpå, og har da ikke vært gravid.

Vent noen dager før du tar en ny test. Hvis du er gravid vil streken bli sterkere etter noen dager.

Skrevet

JEg har opplevd det samme uten å være gravid.Flere ganger med samme testen som du.Ta en ny en om noen dager.Ikke i morgen for det er for tidlig.

Skrevet

Jeg ville så definitivt ikke stolt på testresultatet. Som de andre her inne ville jeg ha ventet i noen dager og tatt en ny test. Men hvis du er mange dager over tiden, så kan testen også vise et sikkert tegn på dagen og kvelden også. Det trenger ikke å være morgenurin, men den er da sterkest og viser kjampt om du er gravid.

Da jeg tok testen kom begge strekene så og si samtidig. Tror jeg ikke ventet i 1 min. engang. Var da kun gått 1 dag overtiden. Men hadde alle de riktige symptomene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...