Gjest Elastica Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg trodde ikke det var mulig å finne styggere sko enn Uggs og Crocs. Så går jeg inn på dagbladet.no og finner dette. *grøss*
trulta_ Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Skjønner ikke helt vitsen med pels nedi dem!
Kykkelikokos Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Måtte flire da jeg så disse nydelige skoene.
Miel Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 (endret) Det var jo bare et tidsspørsmål, og nå har det altså skjedd. Uggs og Crocs har fått en liten baby.... cruggs?. Endret 29. august 2007 av Miel
Amanlis Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 De må være fryktelig upraktiske å gå ute med i alle fall.
Gjest Kristin_ Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Det er flott at flere tenker som meg om disse skoene ^^ Jeg tror alle som anskaffer seg Crocs går gjennom omtrent denne prosessen her. 1) "Jeg skal bare gå med de på jobben på sykehuset/ute i hagen/på hytten" 2) "åh de var deilig å gå med da, kanskje jeg går med dem ute blant folk også, skal jo bare gå rett ned til butikken" 3) "Tror du noen bryr seg om jeg går med Crocs midt i sentrum på en lørdag? Komfort er mitt privelegium" 4) "Crocs er egentlig ganske fint til blazer og skjørt" Moralen er, ALDRI BEGYNN
Gjest Frk Åberg Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Det er flott at flere tenker som meg om disse skoene ^^ Jeg tror alle som anskaffer seg Crocs går gjennom omtrent denne prosessen her. 1) "Jeg skal bare gå med de på jobben på sykehuset/ute i hagen/på hytten" 2) "åh de var deilig å gå med da, kanskje jeg går med dem ute blant folk også, skal jo bare gå rett ned til butikken" 3) "Tror du noen bryr seg om jeg går med Crocs midt i sentrum på en lørdag? Komfort er mitt privelegium" 4) "Crocs er egentlig ganske fint til blazer og skjørt" Moralen er, ALDRI BEGYNN Tror du er inne på noe der, ja.
Phantasy Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Åååååh!! Jeg som hadde tenkt til å anskaffe meg Crocs... Eller ikke Synes rett og slett det er stygt, og jeg ser dem OVERALT jeg går...
Gummiloppa Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Det er flott at flere tenker som meg om disse skoene ^^ Jeg tror alle som anskaffer seg Crocs går gjennom omtrent denne prosessen her. 1) "Jeg skal bare gå med de på jobben på sykehuset/ute i hagen/på hytten" 2) "åh de var deilig å gå med da, kanskje jeg går med dem ute blant folk også, skal jo bare gå rett ned til butikken" 3) "Tror du noen bryr seg om jeg går med Crocs midt i sentrum på en lørdag? Komfort er mitt privelegium" 4) "Crocs er egentlig ganske fint til blazer og skjørt" Moralen er, ALDRI BEGYNN Haha, ja der har du et glimrende poeng =P
Silvert Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 Crocks er utvilsomt de styggeste skoene jeg vet om. Men i sommer har de vært de beste skoene som finnes. Det gjør ingenting om det regner, det bare renner rett igjennom. Så at jeg går til innkjøp av enda ett par iløpet av vinteren er ganske sannsynlig. Må bare komme på hvilken unnskyldning jeg kan ha for et par med vintercrocks, som ser enda verre ut en orginalen
Betsy Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 Synes de var litt stygg-søte jeg da... Men ingen fare for at jeg kjøper de.
Gjest MrsP Skrevet 29. august 2007 #17 Skrevet 29. august 2007 Det er flott at flere tenker som meg om disse skoene ^^ Jeg tror alle som anskaffer seg Crocs går gjennom omtrent denne prosessen her. 1) "Jeg skal bare gå med de på jobben på sykehuset/ute i hagen/på hytten" 2) "åh de var deilig å gå med da, kanskje jeg går med dem ute blant folk også, skal jo bare gå rett ned til butikken" 3) "Tror du noen bryr seg om jeg går med Crocs midt i sentrum på en lørdag? Komfort er mitt privelegium" 4) "Crocs er egentlig ganske fint til blazer og skjørt" Moralen er, ALDRI BEGYNN Er det virkelig noen som kjøper noe så stygt?!
Scorpina Skrevet 29. august 2007 #18 Skrevet 29. august 2007 Men altså - jeg synes det bør komme en utgave med pigger varianten. Jeg mener, til vinteren - på blankholka
Gjest Elastica Skrevet 30. august 2007 #20 Skrevet 30. august 2007 Crocks er utvilsomt de styggeste skoene jeg vet om. Men i sommer har de vært de beste skoene som finnes. Det gjør ingenting om det regner, det bare renner rett igjennom. Så at jeg går til innkjøp av enda ett par iløpet av vinteren er ganske sannsynlig. Må bare komme på hvilken unnskyldning jeg kan ha for et par med vintercrocks, som ser enda verre ut en orginalen Varsko her! Du er langt inn i Kristins fase 3). En bjelle burde ringe skingrende høyt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå