Kristian (71) Skrevet 24. mars 2003 #1 Del Skrevet 24. mars 2003 Ser du har begynt å herje på seksualitet igjen med beskrivelser om egne bravader eller mangel på sådane, luringen Hva med å ta en pause inn hit og fortelle litt om hvordan det går i papparollen a? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 25. mars 2003 #2 Del Skrevet 25. mars 2003 Så koselig at du tenker på meg, Kristian! Du skjønner vel at jeg må holde teorien ved like om ikke annet.... Jeg trives kjempegodt som pappa! Han er blitt god og stor og fin.... for ikke å snakke om blid! Han vet nok allerede nå at han kan få sin far til å smelte med et skikkelig velrettet smil samt en høy rungende babylyd... Det blir mye skifting av bleier, og bleierusen er sterk, tro meg.... Dessuten blir man veldig lite opptatt av andre ting. Ting blir liggende mens man heller konsentrerer seg om den lille. Eller liten og liten.... Veier nå 6,2 kg og er 6 uker gammel.... Så her er jeg... Sliten, men lykkelig... Hvordan står det så til med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristian (71) Skrevet 25. mars 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 25. mars 2003 Så braaaa at du koser deg i papparollen da... sa jo at du kom til å gjøre det bra i den jeg I bleierus du ja, hehe, det kommer vel til å være den lengste rusen i ditt liv, tar vel 3 år eller noe sånt å komme ut av den Ja, du får holde teorien ved like... for plutselig en dag må du til med praksisen igjen... men tipper du er klar for det :blunke: Meg? joda, har det faktisk meget bra for tiden jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 26. mars 2003 #4 Del Skrevet 26. mars 2003 Fortell, fortell, Kristian! Blei nysgjerrig nå, jeg! Send en pm om du ikke vil si det her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 26. mars 2003 #5 Del Skrevet 26. mars 2003 Fått noe pm Kevin.... .... Ble litt nyskjerrig her nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 27. mars 2003 #6 Del Skrevet 27. mars 2003 Flott du har det fint Kevin! Å få barn er utrolig, og setter inn en ny dimensjon som en ikke kan sette seg inn i uten å ha barn selv! Min er nå 3,5 år, og det blir bare bedre å være far for hver dag! .... Anie: Er ikke du på nett der eller.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anie Skrevet 1. april 2003 #7 Del Skrevet 1. april 2003 Lasse, er det meg du snakker til? Det var da en hyggelig overaskelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå