Bokormen Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 (endret) Har i det siste vurdert å kjøpe en Fatboy Original for å ha som "kosestol", men lurer litt på om den er verdt pengene? Den er jo også veldig stor... Dere som har en, er dere fornøyd? Er den mye i bruk og lett å holde ren? (Kan vel vaskes av med våt klut feks?) Endret 29. august 2007 av Bokormen
Gjest Elastica Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Vi har denne utgaven i hvit og rød. Den har tidligere vært på barnerommet, men er nå i et slags fellesrom der vi har tv. Jeg synes den er et festlig møbel, og ungene koser seg med å bruke den til hoppepute, de ligger i den når de ser på tv, og vi kan sitte hele familien (nesten) i den når vi leser. Den detter litt sammen, men jeg tror det skal være mulig å fylle på etterhvert. Jeg tørker av med klut dersom den blir flekkete, men ser at det hvite fort blir skittent. Hadde jeg bestemt farge, ville den nok ikke vært hvit i bunnen. Om den er verdt pengene aner jeg ikke - da jeg ikke vet hva den koster.
Gjest Fatgirl Skrevet 6. september 2007 #3 Skrevet 6. september 2007 Har i det siste vurdert å kjøpe en Fatboy Original for å ha som "kosestol", men lurer litt på om den er verdt pengene? Den er jo også veldig stor... Dere som har en, er dere fornøyd? Er den mye i bruk og lett å holde ren? (Kan vel vaskes av med våt klut feks?) Jeg kjøpte to brune Fatboys rett før sommeren på shoporama.no og er kjempefornøyd. Fikk dem i posten på bare noen få dager. Ungene bruker de hele tiden; når de ser på barne-tv, når de leser og når kompiser overnatter bruker vi den som ekstraseng. Vi kjøpte dem for vi hadde innredet et kinorom, og for at vi ikke fant kinostoler som vi likte. Disse var perfekte. De er jo ikke større enn vanlige lenestoler osv. og er jo lette å forme eller legge oppe på hverandre når man vasker/rydder. Vi vurderer å kjøpe 2 til siden vi ikke får ha de i fred... Som du selv skrev - det er bare å vaske av dem med en våt klut, men jeg synes heller ikke det setter seg noe særlig på dem. Men det er sikkert forskjell på brun og på marimekkomønster. Har forhørt meg der jeg kjøpte dem, at det går å kjøpe ekstra poser med fyll hvis man skulle trenge det. Men vi rister dem litt etter at vi har sittet "hardt" i de etter mange gode filmer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå