*Enigma* Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Jeg trenger tips til hvor jeg kan finne gothinspirerte og/eller rocka klær i London. Jeg skal nemlig på jobb hos Londonkontoret i oktober og tenkte jeg skulle kombinere med litt shopping. (I følge min kjære kontakt ved Londonkontoret måtte jeg være gal hvis jeg ikke benyttet sjansen til å shoppe litt mens jeg var der. De ligger sentralt til i forhold til Oxford og Bond street). Vanlige butikker klarer jeg fint å finne selv, skal innom noen av dem også, men jeg er litt dårligere kjent når det gjelder rock/goth-inspirerte butikker.
Gjest Eir Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Markedet i Camden bør du ihvertfall få med deg. Men ta med deg godt med penger, tusenlappene flyr fort der...
Banshee Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Som Eir sier, i Camden (både på markedet og i butikkene) er det mye fint å finne. Sist jeg var der (begynner å bli ca. 4 år siden) hadde de i hvert fall en hel plass full av Doc Martens på markedet. Husker ikke navnene på så mange av butikkene, men på Black Rose var det i hvert fall noen fine ting. Anbefaler deg å gå i butikkene i Camden, der finner du både klær og goth-inspirert interiør (pynteting, skulpturer, osv).
*Enigma* Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Tusen takk for svar. Skal spare opp en del penger til jeg skal dit ja. Resten av feriepengene går med, i tillegg til at jeg har innført fullstendig shoppingforbud fram til turen. Tar gjerne i mot fler tips hvis noen vet om noe som ikke allerede er nevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå