Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger tips til hvor jeg kan finne gothinspirerte og/eller rocka klær i London. Jeg skal nemlig på jobb hos Londonkontoret i oktober og tenkte jeg skulle kombinere med litt shopping. (I følge min kjære kontakt ved Londonkontoret måtte jeg være gal hvis jeg ikke benyttet sjansen til å shoppe litt mens jeg var der. De ligger sentralt til i forhold til Oxford og Bond street). Vanlige butikker klarer jeg fint å finne selv, skal innom noen av dem også, men jeg er litt dårligere kjent når det gjelder rock/goth-inspirerte butikker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Markedet i Camden bør du ihvertfall få med deg. Men ta med deg godt med penger, tusenlappene flyr fort der...

Skrevet

Som Eir sier, i Camden (både på markedet og i butikkene) er det mye fint å finne. Sist jeg var der (begynner å bli ca. 4 år siden) hadde de i hvert fall en hel plass full av Doc Martens på markedet. Husker ikke navnene på så mange av butikkene, men på Black Rose var det i hvert fall noen fine ting.

Anbefaler deg å gå i butikkene i Camden, der finner du både klær og goth-inspirert interiør (pynteting, skulpturer, osv).

Skrevet

Tusen takk for svar. Skal spare opp en del penger til jeg skal dit ja. Resten av feriepengene går med, i tillegg til at jeg har innført fullstendig shoppingforbud fram til turen. Tar gjerne i mot fler tips hvis noen vet om noe som ikke allerede er nevnt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...