Bex Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Er det noen som vet hvor jeg kan finne et par klassiske, svarte ballerinasko? De bør være i skinn, og helt enkle. Har kikket litt rundt, men har ikke funnet noen jeg har falt for 100%. Gjerne litt som denne, men helst med svart såle. (Og den kan godt være litt billigere, men pris er ikke avgjørende) http://www.lillevinkelsko.no/product_info....products_id=744 Foretrekker å handle i vanlig butikk, og ikke nettbutikk, for er avhengig av å få prøvd den. Noen handleglader jenter med oversikt som kan hjelpe? (Bor i Oslo)
Gjest gloria Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Feet Me Bor riktignok i Stavanger området, men Feet Me, er så vidt jeg vet om, en skokjede. Tror de kostet 299, så kjempegrei pris! Gode er de også!
Miel Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Feet Me har vi i Oslo også ja, på Byporten blant annet.
Gjest Møll Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Feet Me har vi i Oslo også ja, på Byporten blant annet. Jeg så ballerinasko som passer denne beskrivelsen på Feet Me på Byporten i forrige uke. Kostet kr 598,-.
Bex Skrevet 30. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 30. august 2007 Supert! Da drar jeg dit etter jobb! Takk!
Hubble Skrevet 30. august 2007 #6 Skrevet 30. august 2007 Hva med disse? Kjøpte de fra Lille Vinkels nettbutikk, men vil tro de har de i butikken også. Merket er Maloix, de er i ekte skinn, og sitter helt nydelig på.
Bex Skrevet 30. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. august 2007 De var fine! Tar nok turen oppom Major også etterpå, jeg!
Gjest Møll Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Hva med disse? Kjøpte de fra Lille Vinkels nettbutikk, men vil tro de har de i butikken også. Merket er Maloix, de er i ekte skinn, og sitter helt nydelig på. Det var akkurat disse jeg så på Feet Me. Kjempefine! Til hovedinnlegger: Fikk du tak i ballerinasko?
Bex Skrevet 3. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. september 2007 Ja, trådstarter har funnet ballerinasko. I en liten butikk like ved Lille Vinkel. Prøvde Lille Vinkel, men synes de var litt for butte i tuppen. Men kvaliteten var jo super. Og det var jo turen dit som gjorde at jeg stakk innom den andre butikken! Så takk for god hjelp, alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå