Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan finne et par klassiske, svarte ballerinasko? De bør være i skinn, og helt enkle. Har kikket litt rundt, men har ikke funnet noen jeg har falt for 100%.

Gjerne litt som denne, men helst med svart såle. (Og den kan godt være litt billigere, men pris er ikke avgjørende)

http://www.lillevinkelsko.no/product_info....products_id=744

Foretrekker å handle i vanlig butikk, og ikke nettbutikk, for er avhengig av å få prøvd den.

Noen handleglader jenter med oversikt som kan hjelpe? (Bor i Oslo)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Feet Me :)

Bor riktignok i Stavanger området, men Feet Me, er så vidt jeg vet om, en skokjede. Tror de kostet 299, så kjempegrei pris! Gode er de også!

Skrevet

Feet Me har vi i Oslo også ja, på Byporten blant annet.

Skrevet
Feet Me har vi i Oslo også ja, på Byporten blant annet.

Jeg så ballerinasko som passer denne beskrivelsen på Feet Me på Byporten i forrige uke. Kostet kr 598,-.

Skrevet

Supert! Da drar jeg dit etter jobb!

Takk!

Skrevet

Hva med disse? Kjøpte de fra Lille Vinkels nettbutikk, men vil tro de har de i butikken også. Merket er Maloix, de er i ekte skinn, og sitter helt nydelig på.

Skrevet

De var fine! Tar nok turen oppom Major også etterpå, jeg!

Skrevet
Hva med disse? Kjøpte de fra Lille Vinkels nettbutikk, men vil tro de har de i butikken også. Merket er Maloix, de er i ekte skinn, og sitter helt nydelig på.

Det var akkurat disse jeg så på Feet Me. Kjempefine!

Til hovedinnlegger: Fikk du tak i ballerinasko?

Skrevet

Ja, trådstarter har funnet ballerinasko. I en liten butikk like ved Lille Vinkel.

Prøvde Lille Vinkel, men synes de var litt for butte i tuppen. Men kvaliteten var jo super. Og det var jo turen dit som gjorde at jeg stakk innom den andre butikken! Så takk for god hjelp, alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...