Edda Digital/Kvinneguiden Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Vi i salgsavdelingen ved Edda Digital / Kvinneguiden.no ønsker å gjennomføre livsstilsundersøkelser i forumet. I en tid fremover vil vi stille brukerne et spørsmål per uke om nordmenns ulike vaner. Vi håper på kreative tilbakemeldinger, og takker for tidligere respons. Så spørsmålet denne uken vi gjerne vil høre tilbakemeldinger på, er: "Hva er ditt mest sosiale møbel?"
Gjest Anne of Green Gables Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Ingen av mine møbler er særlig sosiale av seg. De oppholder seg utelukkende hjemme og venter på meg, og de omgås ikke andre møbler enn de andre møblene i leiligheten min...
onyx Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Ingen av mine møbler er særlig sosiale av seg. De oppholder seg utelukkende hjemme og venter på meg, og de omgås ikke andre møbler enn de andre møblene i leiligheten min... Samme med mine møbler, jeg tror til og med at de helst ikke vil være for nære hverandre heller. Og aldri svarer de når jeg snakker til dem. Nei, mine møbler er svært asosiale....
Daria Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Og nok en gang slår dere til med særdeles velformulerte og lettforståelige problemstillinger... Det mest sosiale møbelet mitt må vel være pianoet, det gir i det minste lyd fra seg under press...
Gjest Veronica Mars Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Tven (er den et møbel?) er veldig sosial, snakker stort sett konstant. Den liker også veldig godt å stå oppå tv-benken. De andre er utrolig lite pratsomme av seg, men noen av de er til gjengjeld svært klengete. Stolene klenger seg innpå bordet, og puffene klenger seg inntil sofaen. Tror dog sofaen mistrives litt.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Hva legger dere i "møbel", og hva skal til for at et møbelt er sosialt? Må det ha evne til å interagere selv, eller holder det at du bruker det til sosiale formål? Jeg vil uansett si at datamaskinen er det mest sosiale inventaret jeg har, fordi jeg bruker det til enormt mange forksjellige sosiale og kommunikative interaksjoner.
Gjest s0l Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Sofaen min er (ufrivillig) meget sosial.
LilleBille Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Hos meg må det være parasollen .. den prøver hvertfall å besøke naboen stadig vekk.
Gjest puselabb Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Jeg vil si at det er sofaen min. Det er iallefall den som samler mest mennesker, det er den jeg er mest sosial i.
emi Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Wildy Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 Døra... det er alltid noen på vei inn eller ut. Eller så står vi midt i og skravler mens en er på vei inn eller ut.
Gjest Vampyra Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 Det må være pc'en min hvis den kan regnes som et møbel ettersom jeg alltid har den på, og jeg alltid snakker med noen ved hjelp av den. Men ellers må det vel være soffaen da den rommer flest mennesker.
Gjest Elastica Skrevet 29. august 2007 #15 Skrevet 29. august 2007 Fatboyen. Der foregår det mye hyggelig. Den er det eneste møbel hvor alle i huset får lov til å være. Også hundene.
Kayli Skrevet 29. august 2007 #16 Skrevet 29. august 2007 Kjøkkenbordet! Vi har langbord og det blir brukt til å spise/lage mat, hobbyaktiviteter, lekser og når vi har gjester.
Bokormen Skrevet 29. august 2007 #17 Skrevet 29. august 2007 Akvariene våre Fiskene har det sosialt, og alle som kommer på besøk setter seg forann og studerer livet og snakker med oss om fiskene/rekene/krabbene og sneilene som bor der
Cata Skrevet 29. august 2007 #18 Skrevet 29. august 2007 Det må være pc'en min hvis den kan regnes som et møbel ettersom jeg alltid har den på, og jeg alltid snakker med noen ved hjelp av den. Men ellers må det vel være soffaen da den rommer flest mennesker. Signerer denne. I den grad den kan kalles et møbel da. Hvis ikke må det vel være stolen jeg sitter på når jeg sitter ved PC'n .
Gjest Asti Skrevet 29. august 2007 #19 Skrevet 29. august 2007 (endret) 😉 Endret 12. mars 2019 av Asti
Gjest Yoletta Skrevet 31. august 2007 #20 Skrevet 31. august 2007 Trampolinen vår...den samler alle ungene i gata til lek og moro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå