brud i midnattsol Skrevet 25. mars 2003 #21 Skrevet 25. mars 2003 Vi har invitert familie og venner på middag m.m (90 stk.), og våre kolleger på kaffe. Da hver person koster oss kr.550,- under middagen, ble valget å la vær å invitere jobbkolleger, eller invitere dem kun til kaffen. De gleder seg, har ikke hørt en antydning om at noen føler seg annenrangs, noe de heller ikke er....
Gjest gjest1 Skrevet 26. mars 2003 #22 Skrevet 26. mars 2003 Helt tåpelig å kalle det "annen rangs gjester" For noen passer det bare best å innvitere noen til kaffe. (uten at de skal få pepper for det) Vi hadde ingen kaffe gjester, men det hadde ikke gjort meg noe å innvitere noen bare til kaffe. Grunnen til at vi ikke hadde det var fordi vi ville ha en lite bryllup. Alle er forskjellige, men jeg tror ærlig talt ikke at brudepar tenker at den og den ikke er "god" nok for A-listen. Man prioriterer bare litt annerledes!!!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2003 #23 Skrevet 26. mars 2003 Vi gifter oss i august og skal kun ha familie til middag og kaffe. Alle våre venner kommer i slutten av august på en hagefest vi skal arrangere. Grunnen til dette er fordi vi har altfor mange venner og lokalet vi har leid ikke har nok plass. Våre venner har full forståelse og gleder deg til en etterpåbryllupsfest i vår hage!
Gjest 14.junibrud Skrevet 5. april 2003 #24 Skrevet 5. april 2003 Skal ha alle 80 gjestene til middag, har selv vært kaffegjest og synes jeg aldri kom inn i selskapet, så dette vil jeg ikke gjøre på min dag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå