Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke veien til en stabil og full lønningspose er enkel. Alle vil gjøre minst mulig å tjene mest mulig penger på det en gang i livet, veien du ser nedover nå er :hakeslepp:

Gjest tidligere telefonsexvertinne
Skrevet

Hei, vet ikke hvordan det er med chat, men har jobbet per telefon selv. Må si at akkurat det kostet mere enn det smakte...

Det var bare midt på natta at lønna var noe å rope hurra for, og samtalene var sporadiske. I tillegg så betalte mennene 39 kr pr minutt, så når noen pratet lenge så fikk jeg dårlig samvittighet... Du skjønner mange av dem var bare ensomme, og ønsket ikke tlfsex i det hele tatt, men satt heller og pratet om løst og fast i lange tider. Hyggelige var de stort sett også.

Så jeg jobbet et par måneder, hadde mange vakter men lite lønn. Så jeg sluttet etterhvert.

I ettertid fant jeg jo ut at dette ikke akkurat er noe jeg kan ha på CV'en, og når det holdt på så var det vanskelig å forklare hva jobben min gikk ut på... Endel venner sa jeg sannheten til, men foreldrene mine tror det var en rådgivningstelefon.....

Greia med chat er at der kan jo hvemsomhelst sitte og late som om de er en jente, så jeg vil tro at lønna vil være lavere hvis du skulle klare å finne en slik jobb. :-)

Skrevet

Jeg har også tenkt litt på det. På telefon da. Tenker da som en bi-inntekt.

Hvordan går man fram for å få en slik jobb? Hvem kontakter man, liksom?

Skrevet

Hei igjen.

Jeg valgte å være rask for å slippe og si så mye. Jeg er student, og er klar over at jeg får en høy lønn når jeg er ferdigutdannet. Ikke sliter jeg spesielt heller.

Og det var snakk om telefon. På ulike erotiske chatter så hinter flere menn om at de kunne tenke seg telefonsex. Men da må en av partene oppgi telefonnummer, og det er lite fristende for begge, tenker jeg.

I en annen tråd hørte jeg om noe avtale med telefon, hvor man kunne tjene opp pengene til seg selv. Jeg kan selvsagt spørre hver enkelt man prater med. Mulig jeg er sleip, men det er flere menn som selv hinter om at de er "gavmilde menn". Bare tenkte det var greit å gjøre. Og da velger man selv hvem man vil snakke med, og skriver litt med dem først.

Det jeg egentlig spør om, er hvordan jeg kan forbli anonym. Kan man overføre penger på anonym konto? Jeg er blank på dette.

Jeg må få lov til å føle at jeg ikke selger kroppen min, når jeg gjør dette. Enhver har egne definisjoner og grenser.

Gjest chilicat
Skrevet

Hei

Hvis du oppretter en Paypalkonto, så vet de ikke hvem du er. Du må knytte personlig informasjon til kontoen, men det får ikke kunden- han ser kun mail adressen din. Bakdelen er at det ikke er så mange som har Paypalkonto, men er de lystne nok så ordner de seg det. :-)

Jeg bruker Paypal fordi jeg handler endel på Ebay og jeg har aldri opplevd noe negativt med dette systemet.

Take care

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...