kit-kat Skrevet 24. mars 2003 #1 Del Skrevet 24. mars 2003 Leser i blader om "fettfri fuktighetskrem". .....hvor finner jeg det da..? Jeg vil gjerne ha en sånn en. Og ikke i krukke denne gangen, da det ikke er bra med tanke på bakterier. Bruker Vaseline Int. Care Daycream i krukke nå. Den er forsåvidt grei, bortsett fra at den er i krukke, og at den føles en anelse for feit ut. Fins det noe bra på tube? Som koster rundt hundre-lappen. Kan jo koste litt over, men jeg ønsker ikke å blakke meg på hudkrem. Gjerne med litt solfaktor i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 24. mars 2003 #2 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg bruker sans soucis "pelegecreme" (clear skin - serien), og vet ikke om den inneholder fett, men det føles virkelig ikke sånn... Den trekker rett inn i huden, og koster ca 110 kr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 24. mars 2003 #3 Del Skrevet 24. mars 2003 Du kan jo prøve en Aloe Vera-krem/gel da. Jeg har en pumpeflaske med gel som er perfekt på min vinter-tørre hud og den er ikke fet i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 24. mars 2003 #4 Del Skrevet 24. mars 2003 Jeg bruker en dagkrem på tube fra Aloe serien til Oriflame. Den er kjempebra til min blandingshud og den har uv beskyttelse. Og koster under 100 lappen. Det er faktisk den første hudkremen jeg virkelig har vært fornøyd med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyna Skrevet 25. mars 2003 #5 Del Skrevet 25. mars 2003 Vichy Termal-S Mat. Kjempegod fettfri fuktighetskrem. Har også en mattende effekt. Koster ca. 130 kroner, tror jeg. Vichy er en kjempegod fransk serie basert på kildevann (a la Biotherm), og fås på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lyna Skrevet 25. mars 2003 #6 Del Skrevet 25. mars 2003 Glemte å si at denne Vichy-kremen også er på pumpeflaske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. mars 2003 #7 Del Skrevet 25. mars 2003 decleor hydra-mat er oljefri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mars 2003 Tusen takk alle sammen for tips. Jeg er litt småskeptisk til Oriflame. Er ikke det sånn pyramidespill-varer da? Tror jeg tar meg en tur på apoteket og ser på den Vichy-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 26. mars 2003 #9 Del Skrevet 26. mars 2003 Bruker Biotherm Aquasource (den grønne) både rens og fuktighets-gel og er kjempefornøyd. Kjøpte i tube etter alle innleggene her om bakterier som kommer hvis man bruker fingrene i krukke. Kosta vel litt over hundrelappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 26. mars 2003 #10 Del Skrevet 26. mars 2003 Og så har du jo i tillegg Shiseido Pureness. Der finner du garantert en fettfri fuktighetskrem, sikkert også i pumpeflaske. M Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 26. mars 2003 #11 Del Skrevet 26. mars 2003 Pyramidespill?? Det er ikke noe mlm tøv. Var skeptisk selv men produktene deres er kjempebra og ikke så simple som vevay o.l. De baserer seg på at de som er medlem arrangerer homeparty og selger til sine venner. og får en viss prosent av det de kjøper for. Men du kan og bestille på internett. Er ingen selgertype jeg så jeg kjøper bare det jeg har lyst på. Gidder ikke å mase på andre..hehe Men Aloe serien er aldeles glimrende! Bare se på www.oriflame.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 26. mars 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 26. mars 2003 Det ser ut til at jeg må betale 100 kroner for å få lov til å kjøpe noe...? Ellers, så var jo produktene der til fin pris. Ikke så dyrt. Går det virkelig ikke an å kjøpe noe derfra uten å betale 100 kroner først..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. mars 2003 #13 Del Skrevet 26. mars 2003 Active Moist fra Dermalogica er fettfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Englepusen Skrevet 26. mars 2003 #14 Del Skrevet 26. mars 2003 Det koster litt å bli medlem og du må visst være medlem for å bestille på internett. Men kjenner du noen som er medlem kan du kjøpe gjennom de uten å melde deg inn. Er ikke så voldsomt inne i de reglene der. Meldte meg inn fordi jeg har en venninne som er voldsomt aktiv i Oriflame og så fikk jeg masse ting gratis. Hvem kan vel motstå det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 27. mars 2003 #15 Del Skrevet 27. mars 2003 Shiseido Pureness-serien er veldig bra. Jeg har brukt en fuktighetskrem derfra i flere år. Den er i krukke, men vet at de har (minst) en krem i pumpeflaske også. Om det er nøyaktig den samme vet jeg ikke, men det skulle da være ganske greit å finne ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 27. mars 2003 #16 Del Skrevet 27. mars 2003 Ooops, jeg må rette litt på meg selv. Jeg var å kjøpte en Biotherm-tube (som skrevet om ovenfor) i dag, og det kosta 245 kr for 40 ml. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå