Gå til innhold

herreduft, hjelp!

Anbefalte innlegg

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

jeg skal kjøpe nettopp det til mannen min. duften bør være varm, diskret. må ikke være "grønn" eller "såpe". noen forslag??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg elsker Jean Paul Gaultier sin "Homme".

Jeg tror iallfall det er det den heter. Flaska er formet som en mannekropp, litt turkis-aktig.

Jeg vet ikke om den er varm, men jeg syns den er ganske mild og god.

Lykke til :)

Gjest nextlife
Skrevet

Obsession for men, dette er en mandig, litt mystisk og helt nydelig duft :lur:

Skrevet

Burberry Brit for Men! Denne må du kjøpe! Den er så utrolig god og passer akkurat til det du ber om. Lukter ikke grønn eller såpe. Den er varm og diskre. Lukter nydelig! Tanta mi kjøpte den til broren sin (Pappa'n min) og det er jeg så glad for! Eneste manne lukten jeg liker og den stinker gudsjelov ikke! Verdt å prøve! Eller du kan bestille den her:

http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/...de-toilette.htm

Den koster 289,- og så kommer det ett gebyr på 39,- siden den sendes utenfra Norge. Ett seriøst firma som tar både kort og faktura. Det er ett gebyr på alt som koster over 200,- men kun 39 og da er frakt inkludert. Under 200 kr betaler du kun 5 kr pr vare i frakt!

Skrevet

jeg er ikke så flink med herredufter selv, men cK Escape er ikke dårlig den. Verdt å prøve

Skrevet

Jeg liker lacoste essential. Frisk og ikke for tung.

Skrevet

Jeg har ganske lite peiling på manne-parfymer, men Jean Paul Gaultier Homme som er foreslått her - er IKKE mild! Den er MEGET gjennomtrengende og ALLE har den!

Men - Alder på mannen da? Det er ganske vesentlig for valg av duft :)

Gjest hufse-tufsa
Skrevet

takk for alle forslag, jeg skal ta meg en tur til parfymeriet og sjekke ut. mht alder: mannen er fylt 40 år, så han er voksen.

Skrevet
Jeg har ganske lite peiling på manne-parfymer, men Jean Paul Gaultier Homme som er foreslått her - er IKKE mild! Den er MEGET gjennomtrengende og ALLE har den!

Men - Alder på mannen da? Det er ganske vesentlig for valg av duft :)

Uff kanskje den ikke er mild nei... Kanskje jeg har "sniffet" for mye på den? :overrasket: Sikkert fordi det er mange som har den, men jeg kommer bare ikke over den!

Beklager så mye hufse-tufsa :sjenert:

Skrevet

Liker somregel lette parfymer men synes allikevel at obsession fra calvin klein er kjempegod. passe varm og tung og mannete :D

Skrevet

Hmm.. Da ville jeg vel valgt Dior - Fahrenheit eller Lacoste (hva den nå heter). Fahrenheit er litt krydret, men absolutt varm og diskret.

Gjest Vampyra
Skrevet

Farenheit er nydelig!! Min absolutte favoritt! :Nikke:

Skrevet

Escada - Sentiment, det e' en av de beste eg har luktet på:) Mmmmm!!!

Jean Paul Gaultier Homme, er dt den flasken som er formet som en mann? Uff, nei ikke kjøp den...

Skrevet
Farenheit er nydelig!! Min absolutte favoritt! :Nikke:

Enig. Den her helt nydelig og sexy også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...