Gjest hufse-tufsa Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 jeg skal kjøpe nettopp det til mannen min. duften bør være varm, diskret. må ikke være "grønn" eller "såpe". noen forslag??
Såga Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg elsker Jean Paul Gaultier sin "Homme". Jeg tror iallfall det er det den heter. Flaska er formet som en mannekropp, litt turkis-aktig. Jeg vet ikke om den er varm, men jeg syns den er ganske mild og god. Lykke til
Gjest nextlife Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Obsession for men, dette er en mandig, litt mystisk og helt nydelig duft
Linda644 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Burberry Brit for Men! Denne må du kjøpe! Den er så utrolig god og passer akkurat til det du ber om. Lukter ikke grønn eller såpe. Den er varm og diskre. Lukter nydelig! Tanta mi kjøpte den til broren sin (Pappa'n min) og det er jeg så glad for! Eneste manne lukten jeg liker og den stinker gudsjelov ikke! Verdt å prøve! Eller du kan bestille den her: http://www.shopping4net.com/no/Skjoennhet/...de-toilette.htm Den koster 289,- og så kommer det ett gebyr på 39,- siden den sendes utenfra Norge. Ett seriøst firma som tar både kort og faktura. Det er ett gebyr på alt som koster over 200,- men kun 39 og da er frakt inkludert. Under 200 kr betaler du kun 5 kr pr vare i frakt!
marmelade Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 jeg er ikke så flink med herredufter selv, men cK Escape er ikke dårlig den. Verdt å prøve
Mosjonisten Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 Jeg liker lacoste essential. Frisk og ikke for tung.
Parfumfreek Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Jeg har ganske lite peiling på manne-parfymer, men Jean Paul Gaultier Homme som er foreslått her - er IKKE mild! Den er MEGET gjennomtrengende og ALLE har den! Men - Alder på mannen da? Det er ganske vesentlig for valg av duft
Gjest hufse-tufsa Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 takk for alle forslag, jeg skal ta meg en tur til parfymeriet og sjekke ut. mht alder: mannen er fylt 40 år, så han er voksen.
Såga Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Jeg har ganske lite peiling på manne-parfymer, men Jean Paul Gaultier Homme som er foreslått her - er IKKE mild! Den er MEGET gjennomtrengende og ALLE har den! Men - Alder på mannen da? Det er ganske vesentlig for valg av duft Uff kanskje den ikke er mild nei... Kanskje jeg har "sniffet" for mye på den? Sikkert fordi det er mange som har den, men jeg kommer bare ikke over den! Beklager så mye hufse-tufsa
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Liker somregel lette parfymer men synes allikevel at obsession fra calvin klein er kjempegod. passe varm og tung og mannete :D
Ce'Nedra Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 Hmm.. Da ville jeg vel valgt Dior - Fahrenheit eller Lacoste (hva den nå heter). Fahrenheit er litt krydret, men absolutt varm og diskret.
Gjest Vampyra Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Farenheit er nydelig!! Min absolutte favoritt!
Anthea Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Escada - Sentiment, det e' en av de beste eg har luktet på Mmmmm!!! Jean Paul Gaultier Homme, er dt den flasken som er formet som en mann? Uff, nei ikke kjøp den...
Gjest Ulva35 Skrevet 2. september 2007 #15 Skrevet 2. september 2007 Farenheit er nydelig!! Min absolutte favoritt! Enig. Den her helt nydelig og sexy også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå