Gjest Eirik S Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Trenger ny støvsuger her i huset, og denne gangen tenkte jeg å legge litt mer penger i det enn de 390 jeg brukte sist. Jeg har satt av ca 1500 som kan gå til kjøp av støvsuger, så da er mitt spørsmål enkelt og greit hvilken støvsuger som er bra til denne prisen. Greit om den ikke bråker så altfor mye, har vaskbart hepa filter, og bra aksjonsradius. Så har dere noen gode råd her? Kanskje noen her også jobber i elkjop ol bedrifter og kan gi meg en kjempe tips til støvsuger til denne prisen.
Umuriel Skrevet 9. september 2007 #3 Skrevet 9. september 2007 Vi hadde også satt av 1500 til støvsuger, men valgte å legge i 500 ekstra når vi kjøpte vår fra Philips. Den er helt suveren, største sugekraft på markedet, lett svingbart støvsugerhode, munnstykkene sitter fast på selve skaftet og er lett tilgjengelig, hepafilter og lang ledning. Når vi har plugget den i i stua så kan vi støvsuge hele leiligheta på 90 kvm uten å måtte flytte kontakten.
Gjest Eirik S Skrevet 13. november 2007 #4 Skrevet 13. november 2007 Vi hadde også satt av 1500 til støvsuger, men valgte å legge i 500 ekstra når vi kjøpte vår fra Philips. Den er helt suveren, største sugekraft på markedet, lett svingbart støvsugerhode, munnstykkene sitter fast på selve skaftet og er lett tilgjengelig, hepafilter og lang ledning. Når vi har plugget den i i stua så kan vi støvsuge hele leiligheta på 90 kvm uten å måtte flytte kontakten. Er faktisk samme støvsugeren som jeg endte opp med, og angrer ikke ett eneste sekund på kjøpet. Jeg kjøpte den forresten hos mpx til 1300:)
Gjest Eirik S Skrevet 13. november 2007 #5 Skrevet 13. november 2007 Er faktisk samme støvsugeren som jeg endte opp med, og angrer ikke ett eneste sekund på kjøpet. Jeg kjøpte den forresten hos mpx til 1300:) Dvs, jeg kjøpte modellen under, 9160 og ikke 9161. Ser den er gått en del opp i pris nå, men hva gjør vel det. Klarer forresten ikke helt se forskjellen på de to modellene. http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=74258
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå