Gjest glamourgirl Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Noen som har noen gode tips til meg? Skal være toastmaster i min fetters bryllup. Bryllupet skal være uformelt med tapas og den slags.
rusketulla Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Snakk med brudeparet og hør hva de ønsker, og la de lage en kjøreplan til deg. Søk på nett, så får du mange tips. Ikke prøv å være veldig morsom hvis du i utgangspunktet ikke er det Finn ut hvordan begges gjester er, slik at du vet hva som kan slå ann og hva som bli pinlig. Fortell gjestene kort hvordan dagen vil se ut og hvor uformelt det er (når kan man forsyne seg, pauser osv). Presenter talerne når de skal tale, si gjerne noen ord om dem som brudeparet har fortalt deg. Lykke til
Gjest glamourgirl Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 Takk Rusketulla! Vi er fryktelig enige. Er så langt mye slik jeg har forestilt meg. Viktigste er vel å være sammenknytter, og ikke kjøre showet selv.
Gjest nextlife Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Takk Rusketulla! Vi er fryktelig enige. Er så langt mye slik jeg har forestilt meg. Viktigste er vel å være sammenknytter, og ikke kjøre showet selv. Høres ut som du blir en bra toastmaster. Har vært i flere selskaper der toastmaster har sett på sin rolle som en "entertainer", og det var ikke bra Vår toastmaster er veldig opptatt å selv ha struktur, og full kontroll på alt, dvs hvilke opplysninger som gis til hvilken tid, taler, sanger, koordinering med kjøkken og servitører osv. Han sier dette er kjempeviktig, for gjestene vil være både opptatte og uoppmerksomme, men bare han har kontrollen skal han nok formidle info videre slik at selskapet blir vellykket.
rusketulla Skrevet 30. august 2007 #5 Skrevet 30. august 2007 (endret) Skal de ha taler og sanger? Endret 30. august 2007 av rusketulla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå