Gå til innhold

Morsomt eller teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kom over denne linken her: http://www.df.lth.se/~thanisa/brollop/bild...estprogram.html

På bilde tre har de med et bryllupskryss om brudeparet og morsomme kommentarer fra barn om kjærlighet og ekteskap. Klarer ikke helt å bestemme meg for om det er et morsomt bidrag i et festprogram, eller om det bare er unødvendig og teit...

Hva synes dere?? Og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man rekker vel ikke å se noe særlig på det i løpet av kvelden, vel, så unødvendig, vil jeg si, men morsomt påfunn!

Gjest Elastica
Skrevet

Enig med Wadjet. Nokså unødvendig.

Som regel strander slike programmer nederst i papirbunken noen måneder før de ender i papirinnsamlingen. Det er vel neppe slik at man sitter og løser kryssord dagen derpå?

Gjest Gjest_sol_*
Skrevet

jeg syntes det virket veldig moro jeg! har sett det selv tidligere og skal lage et slikt fest progam. det er jo helt feil at folk bare kaster det og ikke tar vare på det?! i vår familie tar de fleste med seg det hjem og viser rundt til de som kjenner oss men ikkevar i bryllupet. selvom de ikke løser kryssordet så er det jo bare en underholdene detalj.

er jo kjedelig med bare sanger i det hefte også.... syntes jeg....

Skrevet
jeg syntes det virket veldig moro jeg! har sett det selv tidligere og skal lage et slikt fest progam. det er jo helt feil at folk bare kaster det og ikke tar vare på det?! i vår familie tar de fleste med seg det hjem og viser rundt til de som kjenner oss men ikkevar i bryllupet. selvom de ikke løser kryssordet så er det jo bare en underholdene detalj.

Ja, slik føler jeg det også. (Og håper at det ikke blir noen særlig sanger da :) ) Og selv har jeg tatt vare på alle programmene, det samme vet jeg min mor har (hun har en skuff full av slike). Gubben synes også det var en morsom detalj, så kanskje vi rett og slett skal lage det som en morsom ting å lage sammen, og så får vi heller se etterpå om vi skal ta det med eller ikke?

Skrevet

Huff, jeg er en fæl gjest, som ikke tar med meg programmet fra bordet når middagen er ferdig, en gang...

De fleste jeg kjenner tar ikke med seg programmet hjem (hva skal man med det - la det støve ned i en eske?) og jeg har aldri opplevd at bryllup andre har vært i som vi ikke har vært i, har vært noen store samtaleemner når man har møttes igjen. Evt har man sett på litt bilder fra bryllupet, men that's it.

Skrevet
Huff, jeg er en fæl gjest, som ikke tar med meg programmet fra bordet når middagen er ferdig, en gang...

De fleste jeg kjenner tar ikke med seg programmet hjem (hva skal man med det - la det støve ned i en eske?) og jeg har aldri opplevd at bryllup andre har vært i som vi ikke har vært i, har vært noen store samtaleemner når man har møttes igjen. Evt har man sett på litt bilder fra bryllupet, men that's it.

Har vel ikke sagt at man er en fæl gjest som ikke tar med seg programmet, men man er jo forskjellige. Mulig det er slekten og svigerslekten min som er "samlere", da, men det er i alle fall ganske så vanlig her. Alle gjør det helt sikkert ikke, men en del gjør det i alle fall. :)

Og kanskje frister det mer å ta de med hvis de er litt mer spennende enn bare et sanghefte? Kanskje jeg skal ta det som en utfordring å lage et festprogram som folk ønsker å ta med hjem for å ha som inspirasjon ;)

Skrevet

Kikker kun på programmet når det skal synges så hadde nok kanskje ikke tenkt over i det hele tatt.

Hva med heller å begynne gjesteboken slik?

Skrevet
Kikker kun på programmet når det skal synges så hadde nok kanskje ikke tenkt over i det hele tatt.

Hva med heller å begynne gjesteboken slik?

Trodde gjesteboken bare var et sted folk skrev navnet sitt jeg?

Har i allfall jeg gjort, tror ikke jeg har kikket i den i det hele tatt...

Skrevet

Men som jeg skrev først, så er jeg fremdeles litt i tvil, så er glad for både positive og negative svar, altså! Greit å tenke litt frem og tilbake :)

Skrevet
Trodde gjesteboken bare var et sted folk skrev navnet sitt jeg?

Har i allfall jeg gjort, tror ikke jeg har kikket i den i det hele tatt...

De jeg har kikket i har hatt bilder og paret og et par morsomme fra utdrikkningslagene.

Skrevet
De jeg har kikket i har hatt bilder og paret og et par morsomme fra utdrikkningslagene.

Oi. Det har jeg ikke tenkt på engang, hadde bare tenkt å legge frem en tom bok for å skrive hilsener i jeg...

*tenke tenke*

Er mange muligheter for hvordan man kan gjøre ting, så gøy å få litt forskjellig innspill! :)

Skrevet
Oi. Det har jeg ikke tenkt på engang, hadde bare tenkt å legge frem en tom bok for å skrive hilsener i jeg...

*tenke tenke*

Er mange muligheter for hvordan man kan gjøre ting, så gøy å få litt forskjellig innspill! :)

Vet om noen som planlegger å ha et polaridkamera liggende slik at gjestene kan ta bilder av seg selv ut på kvelden som de skriver kommentarer til. Tror jeg kan bli festelig.

Skrevet

Jeg syntes det virket morsomt jeg :) Hvis man gjør gjestene oppmersomme på kryssordet er det jo en fin ice-breaker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...