Gjest Nils Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Har møtt ei jente 4-5 ganger, men føler meg lite prioritert da kino med venniner osv går forran å møtes. Hva mener dere jenter med: Liker deg godt men vet ikke hva jeg vil? Vil ikke gå for fort frem? Bør jeg droppe det her?
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Ja. Om du ikke liker selvpining og vil bli en seksuelt frustrert venn.
Altena Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 For meg høres det nok ut som noe jeg kunne ha sagt dersom jeg ikke var interessert i en fyr, men ville unngå å såre ham ved å si det rett ut. Det kan også være at hun rett og slett er usikker på sine egne følelser for deg......at det kanskje er noe der, men at hun ikke har så veldig lyst til å binde seg dersom det ikke skulle vise seg å være det helt store likevel.
Gjest Gutt25 Skrevet 29. august 2007 #4 Skrevet 29. august 2007 Dette er typisk jenter. Møter jeg noen som jeg ikke ønsker noe mere med sier jeg "Jeg er ikke klar for noe forhold". Jenter ønsker oppmerksomhet, og det er der du kommer inn i bildet. Hadde hun vert erlig, vet hun du vil slutte med kompl osv. Ikke bruk mere tid på den dama der, hun har deg bare der i påvente på noe bedre. Treff heller noen som viser gjensidig interesse, og ikke bruk tid på noen som kødder med dine følelser.
Altena Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 Dette er typisk jenter. Møter jeg noen som jeg ikke ønsker noe mere med sier jeg "Jeg er ikke klar for noe forhold". I stedet for å si rett ut at "jeg er dessverre ikke interessert i å være sammen med deg"? For meg høres ut som akkurat det samme som jenter sier til gutter de ikke er interessert i...
Gjest Mysticgirl Skrevet 29. august 2007 #6 Skrevet 29. august 2007 Har møtt ei jente 4-5 ganger, men føler meg lite prioritert da kino med venniner osv går forran å møtes. Hva mener dere jenter med: Liker deg godt men vet ikke hva jeg vil? Vil ikke gå for fort frem? Bør jeg droppe det her? Vel.. jeg sa det samme til min mann og vi har nå vært sammen i over ett år
Gjest Gjest_meg_* Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 I stedet for å si rett ut at "jeg er dessverre ikke interessert i å være sammen med deg"? For meg høres ut som akkurat det samme som jenter sier til gutter de ikke er interessert i... Ikke sant, ikke et hakk bedre. For treffer han en dame som passer seg så er han plutselig klar for forhold, og det samme gjelder jenta som dropper kinoen med venninnene hvis hun er interessert i gutten. Det er bare to varianter av akkurat samme svar.
Altena Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 Ikke sant, ikke et hakk bedre. For treffer han en dame som passer seg så er han plutselig klar for forhold, og det samme gjelder jenta som dropper kinoen med venninnene hvis hun er interessert i gutten. Det er bare to varianter av akkurat samme svar. Akkurat, så kvinner og menn er i bunn og grunn ikke så forskjellige som en skal ha det til Til ts: Har du vurdert å spørre henne rett ut hva hun synes? Om hun er klar for å satse på forholdet fullt ut eller om det ikke er det rette for henne? Sier hun at hun trenger mer tid så bør du kanskje vurdere å se deg om etter en som er like interessert som du er
Gjest =tentacle= Skrevet 29. august 2007 #9 Skrevet 29. august 2007 Liker deg godt men vet ikke hva jeg vil? =Liker deg ikke godt nok til å vite hva jeg vil. Det betyr at du ikke skal investere slik saken står nå, avslår hun et forslag fra deg fordi hun ikke har tid, si "det var synd, hvis du får lyst til å gjøre noe sammen så har du nummeret mitt". Det hender at man blir mer interessert i noen etter flere dater (tenk bare på at folk faller for hverandre etter flere år som kjente), men det har ikke vært god fremgang på datene som har vært, så kos deg med andre ting og la det være opp til henne å ta initiativ om hun vil mer.
Gjest Nils Skrevet 29. august 2007 #10 Skrevet 29. august 2007 Har tenkt å kutte kontakten lenge, men problemet er at hun tar en del kontakt via sms osv. Spør hva jeg driver med osv. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun gjør det, da hun aldri har tid til å møte meg.
Gjest =tentacle= Skrevet 29. august 2007 #11 Skrevet 29. august 2007 Har tenkt å kutte kontakten lenge, men problemet er at hun tar en del kontakt via sms osv. Spør hva jeg driver med osv. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun gjør det, da hun aldri har tid til å møte meg. Da prøver hun å holde deg varm. Mange jenter liker å vite at noen er interessert, og vil holde på gutter selv om de ikke har tenkt å date dem videre.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #12 Skrevet 29. august 2007 Både gutter og jenter er slik. Alle liker å få komplem og bekreftelse. Men om hun jenta der hadde vert int, så hadde hun prioritert deg forran venniner. Vist hun ikke vet hva hun vil er det vel ingen annen måte en å møtes for å finne ut det. Drop hu der, finn noen som ikke utnytter deg.ø
Gjest Paco Skrevet 29. august 2007 #13 Skrevet 29. august 2007 (endret) . Endret 21. januar 2008 av Paco
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #14 Skrevet 29. august 2007 Har møtt ei jente 4-5 ganger, men føler meg lite prioritert da kino med venniner osv går forran å møtes. Hva mener dere jenter med: Liker deg godt men vet ikke hva jeg vil? Vil ikke gå for fort frem? Bør jeg droppe det her? Hvis jeg er interessert i en fyr så må venninnene mine finne på noe alene.
Varsia Skrevet 30. august 2007 #15 Skrevet 30. august 2007 Hvordan gjøre henne litt mer usikker? Begrens kontakten, vær litt mer avmålt og tilbakeholden med hva du tenker og føler. Gi generelt litt mer "faen" i henne. Møt gjerne andre jenter - og la henne få vite det. Dersom hun oppfatter det slik at du er god nok for noen andre, så skal du nok få se at atferden ovenfor deg endrer seg ganske betraktelig. Du har absolutt ingenting å tjene på å være mer snill, forståelsesfull og tålmodig med henne enn du absolutt behøver. Snarere tvert i mot. Tja, dessverre er vi jenter like forskjellige som gutter er. Det vil si at den der fremgangsmåten ikke nødvendigvis er best på oss alle. Hadde jeg vært usikker på en gutt, og han så hadde gitt mer faen og datet andre hadde jeg nok tenkt at "daså, han er visst ikke så interessert likevel, da får jeg bare gi han opp." Og dermed gått videre selv om det faktisk hadde vært en mulighet for at det kunne blitt noe mellom oss. Men, det skal sies at jeg ennå ikke har opplevd det, å være så usikker på om jeg vil treffe en gutt at jeg har prioritert venninner gang på gang. Men så er ikke jeg av den typen jente som er opptatt hele tida heller da... Det er det som er problemet, noen jenter er opptatt hele tiden, og trenger mangemange dater før de finner ut om de vil satse. Kjærlighet ved første eller tiende blikk er ikke noe som rammer oss alle, som noen nevner finnes det jo dem som er venner eller bekjente i mange år før de finner hverandre. Du må nesten bare prøve deg fram. Kanskje spørre henne rett ut først, og håpe på et ærlig svar. Og så finne ut hva du er villig til å ofre. Personlig hadde ikke jeg giddet å vente på en fyr som alltid var opptatt, og hadde gitt opp hele saken. Men på den annen side kan det hende du får det du vil ha om du er tålmodig. Ja, vi jenter er vanskelige. Trøsten er at dere gutter kan være minst like vanskelige å forstå.
Gjest milkyway Skrevet 30. august 2007 #16 Skrevet 30. august 2007 Vet ikke jeg egentlig. Jeg føler etter at jeg har fått noe på gang med en potensiell her nå, så får vennene mine mindre oppmerksomhet, og det kan vi ikke ha noe av. Husker også i forrige forhold ble jeg grillet for å gå sammen med han så mye, at jeg bare ble stressa og måtte prioritere venner. Nå er jeg lur og kombinerer. Og jeg har også sagt at jeg ikke vil gå for fort fram, for da skjer det samme hver gang. Noia og stress og har bare lyst til å løpe fra hele fyren. Hvis man virkelig liker hverandre, er det ikke noe pes å ta det litt med ro
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #17 Skrevet 30. august 2007 Jeg kan være oppriktig interessert selv om jeg kanskje prioriterer venner en kveld. Jeg gir alltid beskjed om hva jeg føler og tenker- holder derfor ingen på gress, men er meg selv. Det er viktig at "man har sitt eget liv" og "phusher" en mann meg så mister jeg fort interessen. Det har hendt at jeg har møtt " en stor kjærlighet " ( forhold over år ) da har jeg prioritert ham over alt- om jeg hadde gjort det nå- når jeg er eldre og mer erfaren det vet jeg ikke.. Det finnes ingen fasit, veien må du gå selv- tørre å satse for å kanskje bli såret- kanskje ikke;)
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #18 Skrevet 30. august 2007 Har tenkt å kutte kontakten lenge, men problemet er at hun tar en del kontakt via sms osv. Spør hva jeg driver med osv. Skjønner egentlig ikke hvorfor hun gjør det, da hun aldri har tid til å møte meg. Det eneste du kan gjøre er å være avvisende selv. Det kan føre til at hun mister interessen helt, men det har veldig ofte en tendens til å skape mer interesse fra den som ikke er så interesert i utgangspunltet. Anntageligvis har det vært tydelig fra starten at du var meget interesert og derfor lett og få og dermed lite spennende og attraktiv. Mennesker tror innstinktivt at det som er vanskelig å få har høyere verdi enn det som er enkelt å få selv om dette ikke trenger å stemme i hvert enkelt tilfelle. Det beste du kan gjør er derfor å slutte å ta initiativ og begynne å svare senere og mindre engasjert på hennes smser. Hvis hun tar agnet og øker oppmerksomheten ovenfor deg og villigheten til å møtes så kan du bli litt mer imøtekommende ovenfor henne, men ikke for mye. Hvis hun plutselig smser mer enn vanlig og så foreslår å gjøre noe så er du litt usikker på om du har tid, hvis hun så insisterer så kan du si at jo jeg kan vel kanskje få til noe på fredag. Også etter det møtet må du være litt mer tilbakeholden enn hun er og under møtet bør du være det samme. Du kan også gjerne motsi henne litt i diskusjoner.(Uten at det skinner i gjennom at du prøver å vise det er det også bra om du kan få henne til å tro at du har andre damer i kikkerten. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå