Gjest elianne Skrevet 29. august 2007 #1 Skrevet 29. august 2007 Etter å ha lest gjennom en del emner her, må jeg si at vi i dag virkelig "overtenker" våre problemer. Dermed blir de også mye større enn utgangspunktet! Jeg vil få sagt at i dag er en nydelig dag, jeg er glad og lykkelig selv om omstendighetene ikke er helt som de burde. Noen som hiver seg med? Nyt dagen, og vit at det du ikke fikk gjort i dag, får du gjør i morgen. Vit også at DU er unik, og noen er glad for at du er som du er
Altena Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 Jeg er på jobb nå og må si at jeg hater å stå opp tidlig, dessuten er det kaldt og surt ute. Likevel er jeg(bortsett fra morgengretten og trøtt) ganske fornøyd, omstendighetene tatt i betraktning. Får jo tross alt en aldri så liten pause nå med KG og rykende varm kaffe og det er jo alltid et høydepunkt i hverdagen Ellers synes jeg det er et flott innlegg av ts....folk burde så absolutt ta seg et par minutter til å tenke over de gode tingene en har i livet heller enn å bruke tilsvarende minutter på bekymringer
Gjest elianne Skrevet 31. august 2007 #3 Skrevet 31. august 2007 Skuffende respons på denne.. Er det ingen som vil høre at folk har det bra/fornøyd med det de har? Kunne tenke meg å prøve en skremmende topic med samme innhold, og sett responsen, men skal foreløbig la være.. Ha en god dag alle sammen!
Gjest AnneShirley Skrevet 31. august 2007 #4 Skrevet 31. august 2007 Er det ingen som vil høre at folk har det bra/fornøyd med det de har? Jo, klart det. Men det er ikke akkurat en tråd som "provoserer" folk til å svare.. Jeg har en svært fin dag.. Ser sola titter gjennom skylaget og kjenner at det er fredag.. Ah..!
Wonders Skrevet 31. august 2007 #5 Skrevet 31. august 2007 vi er damer, og elsker å snakke, lage lange samtaler, og egasjerer oss lett. Ofte trenger jeg hjelp fra dere, og er så takknemelig nå rdere er her. Etter å ha lest dette skal jeg lage en tekopp med somalisk tea, å bare kose meg. Takk, og god helg, folkens
emi Skrevet 31. august 2007 #6 Skrevet 31. august 2007 (endret) *opprydding* Endret 17. september 2007 av emi
Altena Skrevet 31. august 2007 #7 Skrevet 31. august 2007 Endelig fredag og solen skinner ute til tross for at værmeldingen meldte regn. Så begynnende halsbetennelse og en murrende hodepine til tross er jeg svært så fornøyd og skal kose meg med fotballkampene i helgen God helg alle sammen
Gjest Yoletta Skrevet 31. august 2007 #8 Skrevet 31. august 2007 Ja det er en nydelig dag. Min datter er 8 år i dag Hun har invitert hele klassen til bursdagsfeiring, og det er fredag, og solen skinner.
Lille Løve Skrevet 31. august 2007 #9 Skrevet 31. august 2007 Jeg synes også mange er opptatt ting andre kan oppfatte som bagateller. Og mange kunne nok med fordel heve blikket litt og se lenger enn her og nå, og enn seg selv. Men så er det vel en gang sånn at det er når man trenger råd og støtte for små og store ting i livet man er på slike steder som nettopp dette. Så jeg velger å tro vi ikke overanalyserer alt i hverdagen som vi kan gjøre her inne... Men likevel; Viktig å gripe dagen!
Altena Skrevet 31. august 2007 #10 Skrevet 31. august 2007 Ja det er en nydelig dag. Min datter er 8 år i dag Hun har invitert hele klassen til bursdagsfeiring, og det er fredag, og solen skinner. Så koselig.....gratulerer med dagen til datteren din, håper hun har hatt en fin feiring og kost seg masse
Gjest vimselot Skrevet 31. august 2007 #11 Skrevet 31. august 2007 Etter å ha lest gjennom en del emner her, må jeg si at vi i dag virkelig "overtenker" våre problemer. Dermed blir de også mye større enn utgangspunktet! Jeg vil få sagt at i dag er en nydelig dag, jeg er glad og lykkelig selv om omstendighetene ikke er helt som de burde. Noen som hiver seg med? Nyt dagen, og vit at det du ikke fikk gjort i dag, får du gjør i morgen. Vit også at DU er unik, og noen er glad for at du er som du er Du sa noe nå, som er viktig, og riktig... Denne dagen, jeg husker det var en søndag, for ti år tilbake...men nå skal jeg nyte resten av denne dag.
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. august 2007 #12 Skrevet 31. august 2007 Men så er det vel en gang sånn at det er når man trenger råd og støtte for små og store ting i livet man er på slike steder som nettopp dette. Så jeg velger å tro vi ikke overanalyserer alt i hverdagen som vi kan gjøre her inne... Jeg velger også å tro at man lett kan bli fanget i en boble her inne -at ting blir enda viktigere og mer overanalysert enn i det virkelige liv. Men jeg tror også at man kan tenke på seg problemer. At man blir fanget i en slags sirkel, hvor det at man bekymrer seg gjør at man bekymrer seg enda mer. Kanskje man noen ganger bør ta et oppgjør med seg selv - hva er det som er ordentlige og viktige problemer, og hva er det man har "tenkt på seg". Ellers vet jeg om mange som syns det er lettest å gå gjennom livet ved å generelt reflektere minst mulig. Jeg er ikke helt enig i det heller. Men så er det vel forskjell på sunn refleksjon og overdreven bekymring.
Gjest vimselot Skrevet 31. august 2007 #13 Skrevet 31. august 2007 Jeg velger også å tro at man lett kan bli fanget i en boble her inne -at ting blir enda viktigere og mer overanalysert enn i det virkelige liv. Men jeg tror også at man kan tenke på seg problemer. At man blir fanget i en slags sirkel, hvor det at man bekymrer seg gjør at man bekymrer seg enda mer. Kanskje man noen ganger bør ta et oppgjør med seg selv - hva er det som er ordentlige og viktige problemer, og hva er det man har "tenkt på seg". Ellers vet jeg om mange som syns det er lettest å gå gjennom livet ved å generelt reflektere minst mulig. Jeg er ikke helt enig i det heller. Men så er det vel forskjell på sunn refleksjon og overdreven bekymring. Men frk. Åberg da, leste du ikke hva ts skrev? Les en gang til hva du skriver nå, jeg vil ikke motsi deg, men leste du hva ts skrev?
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. august 2007 #14 Skrevet 31. august 2007 Men frk. Åberg da, leste du ikke hva ts skrev? Les en gang til hva du skriver nå, jeg vil ikke motsi deg, men leste du hva ts skrev? Jeg leste. Og jeg svarte. Vet ikke hva du mener, men skrev hva jeg tenkte rundt saken.
Gjest Gjest Skrevet 31. august 2007 #15 Skrevet 31. august 2007 Etter å ha lest gjennom en del emner her, må jeg si at vi i dag virkelig "overtenker" våre problemer. Dermed blir de også mye større enn utgangspunktet! Jeg vil få sagt at i dag er en nydelig dag, jeg er glad og lykkelig selv om omstendighetene ikke er helt som de burde. Noen som hiver seg med? Nyt dagen, og vit at det du ikke fikk gjort i dag, får du gjør i morgen. Vit også at DU er unik, og noen er glad for at du er som du er Snakk for deg selv. Det er liksom ikke alle som er ruset på livet i den takhøyden der... :kaffe:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå