Banshee Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Var usikker på om jeg skulle poste denne i Velvære eller Forbruker & økonomi. Jeg bestilte en pakke derfra den 11. august (over to uker siden), som jeg ikke har fått ennå. Bestilte to produkter pluss gratis prøvepakke, som kom på 34,55$ til sammen (inkludert den billigste frakten), dvs. ca. 205 kroner. Dette ble trukket fra kontoen et par dager etter bestillingen, omtrent samtidig som statusen på pakken ble forandret til "shipped". Ikke mye penger, men veldig kjipt hvis jeg ikke får pakken. Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke får den? Den kan ikke spores (sikkert fordi jeg tok billig frakt), så det kan jo hende den er blitt borte i posten. Burde jeg sende en mail til EM og spørre om de vet hva som kan ha skjedd, eller skal jeg bare tenke at slik er det, får heller bestille en annen gang? Har bestilt derfra én gang før (gratis prøvepakke). Husker ikke hvor lang tid det tok da, men tror jeg hadde lagt merke til det hvis det tok så lang tid som nå. Erfaringer, tips, hva skal jeg gjøre? Er skuffa.
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 For det første: 2 uker er ikke så lenge, jeg har inntrykk av at det tar lenger tid å få varene fra EM enn fra feks SN. For det andre: Litt dumt av deg å bestille for over 200, for denne pakken blir jo stoppet i tollen og du må betale toll. Så derfor tar det jo enda lenger tid.
Fam Skrevet 29. august 2007 #3 Skrevet 29. august 2007 Smør deg med litt mere tålmodighet! Tviler på at den er stoppet i tollen, for EM skriver ikke totale sum inkl frakt utenpå pakken. Så pakken din har vel da verdi på under 200.
Banshee Skrevet 29. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 29. august 2007 Ekskludert frakt kommer pakken på under 200 kroner, så den blir nok ikke stoppen i tollen. Har uansett ikke hørt noe fra Tollvesenet. Men jeg får vel vente en stund til... Men synes ikke det tok så lang tid sist.
milla-mor Skrevet 29. august 2007 #5 Skrevet 29. august 2007 (endret) jeg ventet på pakke derfra i èn mnd, og regnet den for tapt. skrev mail til dem, og spurte om de hadde noe info om hva som hadde skjedd. dèt hadde de ikke, men de sendte meg en ny pakke gratis. etter enda en uke, kom den opprinnelige pakken pluss den nye. burde kanskje sendt gratis-pakken tilbake, men det gjorde jeg ikke... pakken din er nok ikke borte, men den blir nok holdt igjen en stund i norge. pakken min ble "shipped" dagen etter bestilling, og soste rundt i norge i en mnds tid Endret 29. august 2007 av milla-mor
Banshee Skrevet 29. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 29. august 2007 Jeg fikk den i dag! :) Var nok litt i overkant bekymret for dette. Så bra at du fikk ny pakke, milla-mor! Det var jo veldig snilt av dem.
milla-mor Skrevet 29. august 2007 #7 Skrevet 29. august 2007 så fint! bestilte idag, jeg, så får vi se når pakken finner det passende å dukke opp ja, det var veldig snilt å sende meg en pakke gratis, ja. og veldig lurt! gode kundeforhold er kjempeviktig for businessen. jeg hadde en yndlingsbutikk som jeg la igjen masse penger hos hver mnd, men en dag fikk jeg dårlig service, og kom aldri tilbake...
Gjenglemt sykkellås Skrevet 29. august 2007 #8 Skrevet 29. august 2007 EM har veldig god kundeservice, det er jeg helt enig i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå