Gjest -smile- Skrevet 28. august 2007 #1 Skrevet 28. august 2007 Har endelig kjøpt min første minimizer Bh og den var verdt hver krone(349) Etter å ha lest mye negative erfaringer, må jeg fortelle om min egen. For det første fant jeg min str i en helt vanlig cubus butikk(triumph) og jeg bor ikke i noen storby. jeg har liten omkrets og store pupper(noe som ikke er særlig kult). BHen i seg selv er ikke veldig lekker. Men jeg fikk noen små søte pupper som jeg alltid har drømt om. Og ja de ble presset inn. Men på meg som har litt hengepupper så fungerte dette som en push up, og puppene kom opp fra magen. Den var også billigere enn de jeg har sett på nettet(godt mulig kvaliteten er deretter). Det negative var jo etter den opplevelsen, raste jeg rundt i butikker og kjøpte masse topper uten å tenke på at den toppen med de fargene og det snittet kan jeg ikke ha pga puppene. Takk kjære triumph, og takk cubus:)
Gjest Gjest Skrevet 29. august 2007 #2 Skrevet 29. august 2007 ja stroppene er altfor brede og hvite og passer ikke under hva som helst syns min triumph minimizer ble veldig fort slaskete og ikke gjør jobben sin lenger.... er på leting etter en ny som kan kjøpes i en butikk da jeg er avhengig av å prøve den før jeg kjøper og som er i samme prisklasse (349)
Bex Skrevet 30. august 2007 #3 Skrevet 30. august 2007 (endret) jeg har liten omkrets og store pupper(noe som ikke er særlig kult). Det er mitt problem også, så en minimizer høres ut som noe jeg kunne tenke meg å prøve! Men, hvor stor cup går den opp i? Har nemlig aldri funnet Triumph i min størrelse (70 FF). Endret 30. august 2007 av Bex
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2007 #4 Skrevet 30. august 2007 Det er mitt problem også, så en minimizer høres ut som noe jeg kunne tenke meg å prøve! Men, hvor stor cup går den opp i? Har nemlig aldri funnet Triumph i min størrelse (70 FF). Jeg har hørt at kvinner bør ikke bruke minimizer bra, jeg selv er 38E og det fristes forferdlig men har blitt skremt om det jeg har lest, dvs. at de er skadelig til brystene, og at de burde ikke klemmes slik en minimizer gjør-at det kan gjør brystene mindre fast med tanke på at disse type BH støtte ikke, bare klemme inntil. Til og med mange sports BH er ganske dårlig for at de bare klemme, ikke støtte-da hoppe brystene som ett, som kan være skadelig også.... Anbefale dette side som var anbefalt av Oprah Winfrey som har masse god råd: http://www.myintimacy.com/faq.html#4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå