Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter noen nye, kule (men også litt klassiske) jeans.

Er vel litt kvinnelig i fasongen og "normalt slank" (str. 38).

Er helt grønn på både merker og modeller og jeg ønsker meg bukser fra et ok merke (ikke Vero Moda, H&M eller Zara) gjerne prisklasse rundt kr 800 ,- - kr 1500,-.

Er det noen som har noen tips?

:smile:

Skrevet

Jeg liker veldig godt Miss Sixty, liker spesielt Eden modellen som er straight leg (en mellomting mellom boot cut og skinny), flatterende på de fleste. Men jeg har ganske smale hofter da, men det finnes jo flere modeller så det er mulig det finnes noen som passer. Synes kvaliteten er topp og de har mange fine vasker. :)

Skrevet

Jeg ville prøvd Tiger of sweden jeans. har omtrent samme fasong som deg og de sitter flott på meg :)

Skrevet

Tiger of Sweden eller Lindeberg.

Lindebergbuksene sitter smack på de med litt hofte og rumpe :)

Tiger of Sweden-buksene er kjempefine, men jeg har for mye hofter.. :(

Skrevet

Tiger har jeg ikke tenkt på! Det var et godt tips - må testes!

Miss Sixty-buksene tror jeg nok ikke passer over hoftene mine, men takk for tips likevel!

:bukke:

Skrevet

Jeg liker godt denimbird-buksene som er jenteversjonen av Nudie. Jeg har ofte problemer med at det blir glippe i ryggen når jeg bruker jeans, men med disse unngår jeg det.

Gjest Elastica
Skrevet

Hvis du spytter i litt ekstra, anbefaler jeg Seven-jeans. De sitter fantastisk og jeg kommer alltid tilbake til det merket. De er iallefall verdt å prøve.

Gjest Deception
Skrevet (endret)

Jeg vil anbefale Acne Hep; modellen er helt enkel uten for mye tull og finnes i flere ulike vasker. Ifølge beskrivelsene er den lav i livet, men jeg oppfattet den som høyere enn hva jeg er vant til. Den er ikke drainpipe, men straightleg, dvs. den er smal, men ikke påklistret.

Jeg er kjempefornøyd med min selv om jeg egentlig ikke har noen hofter å skryte av, og den vistnok anbefales for jenter med litt mer kvinnelig fasong. Jeans er individuelt, og må helt klart prøves. :)

Levi's 571 er også en fin, smal modell som kan passe dem med litt mer hofter. For meg får den litt for mye "ekstra" stoff på overgangen mellom hofte og lår, selv om den passer perfekt ellers. Disse er litt billigere enn Acne.

Endret av Deception
Skrevet

Høres ut som jeg har sånn noenlunde lik fasong som deg, og bruker også str 38, og 28-30 i jeans.

Min absolutte favoritt er Seven, har ei straigtleg bukse fra dette merket som sitter perfekt. Er også enig i at Acne har gode jeans, både modellen Hep, men også Hex, de er litt høyere i liver enn Hep, og litt smalere i beina, men sitter veldig fint.

Levis 571 liker jeg godt, de har en kjempefin mørkeblå vask inne nå i tynt og mykt stoff. Vil i tillegg anbefale modellen Rice fra Lee, rett i beina den og, sitter behagelig og fint over baken, er ikke for lav på livet.

Skrevet

Sjekk ut Acne, Nudie, Tiger of Sweden, Sass & Bide og Rock & Republic.

Skrevet

Skriver under på Tiger-jeans!

Skrevet
Hvis du spytter i litt ekstra, anbefaler jeg Seven-jeans. De sitter fantastisk og jeg kommer alltid tilbake til det merket. De er iallefall verdt å prøve.

Joda, spytter gjerne i litt ekstra jeg, hvis det er noe fantastisk no'!

Hvor finner man Seven? Føler meg like oppdatert som en gammel tante hva merker angår!

Skrevet

Jeg har også timeglassfasong, og er veldig fornøyd med Lee-buksen jeg nettopp kjøpte, modell Coral. Det skulle ifølge ekspeditrisen være arvtageren til Leola.

Men vær obs på at den utvider seg endel. Jeg bruker 28" vanligvis, men synes denne sitter litt løst.

Gjest Elastica
Skrevet
Joda, spytter gjerne i litt ekstra jeg, hvis det er noe fantastisk no'!

Hvor finner man Seven? Føler meg like oppdatert som en gammel tante hva merker angår!

I Oslo er jeg ikke sikker på hvor du får tak i Seven. I Stavanger har de Seven på Vanessa og Geddon female.

Mulig de har dem på Ferner Jacobsen?

Kanskje andre vet noe?

Jeg har overtalt flere venninner til å prøve de på, og ingen av dem har siden gått med noe annet merke. :love:

Gjest Elastica
Skrevet
Min absolutte favoritt er Seven, har ei straigtleg bukse fra dette merket som sitter perfekt.

Enig, disse har jeg også. Bilde av straight leg i farget sort her.

Annonse
Skrevet
Enig, disse har jeg også. Bilde av straight leg i farget sort her.

De så veldig fine ut (perfekte lommer på rompa også).

Får ta meg en liten prøverunde på lørdag, tenker jeg!

Savner bare så fælt å ha en skikkelig yndlingsjeans!!

Tusen takk!

:-D

Gjest Elastica
Skrevet (endret)

Jeg googlet litt, og det ser ut som de fører 7-jeans på Ambiente og Høyer som ligger i Byporten.

Lykke til på jakt etter den perfekte jeans. Håper du nedlegger byttet!

Endret av Elastica
Skrevet
Lykke til på jakt etter den perfekte jeans. Håper du nedlegger byttet!

Akkurat dét gjenstår å se! Er ikke bare bare å finne jeans som denne damen er fornøyd med. Var vel innom sånn ca 150 forskjellige butikker i 4 forskjellige europeiske storbyer i sommer på jakt etter jeans uten å finne én eneste jeans som jeg syntes satt optimalt på kroppen! Sambo var sånn passe fornøyd etter å ha vært med rundt i de forskjellige butikkene som personlig rådgiver... Det var salg overalt da, så utvalget var jo ikke akkurat kjempebra.

:fnise:

Skrevet
Denne Seven jeansen er det jeg har, som sagt, kjempefornøyd! :)

Kjempefin!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...